torsdag 30. oktober 2014

Årets siste blomster....

På en runde i hagen i går plukket jeg med meg noen roser og kaprifol. 




Blomstringen har vart lenge og det er litt vemodig å hente inn sesongens siste bukett. 
Jeg ble helt betatt av disse duse fine fargene og måtte selvfølgelig
forevige disse skjønne blomstene. 




Dette må virkelig kunne kalles en magisk avslutning på sommeren. 
I løpet av 48 timer har vi opplevd dagtemperatur på 17 grader
og i natt kom "endelig" den første nattefrosten. Snakk om kontraster.




Mine tanker går til dem på Vestlandet som har fått så altfor mye regn på kort tid. 
Så om DU har "vannsorger" -  eller andre sorger -
i dag er disse skjønne blomstene til DEG!

Ønsker deg en nydelig dag!



9 kommentarer:

  1. ❤❤❤Ååååe noe SÅ nydelig Berit!
    Tusen takk så skjønn du er!

    I dag er det oppholdsvær hos oss heldigvis;)))
    Fin dag til fine deg og takk så mye for koselig hilsen hos meg!

    God klem fra Camilla :)❤

    SvarSlett
  2. Er av de heldige som ikke har noen sorger for tiden.
    Men en har vel alltid noe som kunne vært bedre,
    i tillegg til mennesker en kjenner som kanskje ikke
    har det så bra. Så blomsterhilsen tar jeg med meg. TAKK
    Ja det har vært mye flotte blomster ute lenge nå.
    Lurer på hvordan det har gått med rosene her ute i natt.
    Håper jeg kan ta inn noen roser til.
    Ha ei velsignet god helg :)

    SvarSlett
  3. Syns virkelig synd i folkan som er rammet av flommen på vestlandet, folk som har mistet alt de eier.
    Så de setter nok pris på din blomsterhilsning :)
    Tenk og plukke inn en slik fin bukett i slutten av oktober :)

    Ha en fin kveld.

    Lisbeth :O)

    SvarSlett
  4. Hei fine venn. Fantastisk vakre bilder Berit❤️ Fortryllende! God klem fra Ellen.

    SvarSlett
  5. Så flott de er de siste blomster fra hagen din!...de dempede farger er vi glade i..og spesielt nå på tampen av sesongen:)
    God helg:)

    SvarSlett
  6. For noen fantastiske bilder !!
    Virkelig en magisk avslutning fra din fantastiske hage !
    Nesten ufattelig at i morgen skriver vi november og ute er det i skrivende stund 15 grader .
    God helgeklem fra Anne

    SvarSlett
  7. Flotte blomster du deler med oss:)
    Rosene står enda med knopper her,som jeg snart må ta inn før frosten tar dem,det gjelder å nyte dem mens man kan:)
    Kontrast til at det arrangeres julemarked i disse dager noen steder,skal faktisk på et selv imorgen,skal kjøpe inn litt hjemmelagede gaver.
    De stiller med gårdsutsalg,blomster,hjemmelaget,nytt og brukt,gleder meg:)

    Ønsker deg en fin dag!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  8. Fantastisk med roser og kaprifol sammen. Det var god ide til buketter.

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...