mandag 13. oktober 2014

Høststemning i hagen

Høsten har helt klart inntatt hagen. 




Det er tid for å rydde og gjøre klar hagen til vinteren, men her i denne krukka tror 
perleblomsten det er vår... Hm, må kanskje ta den inn i gangen etterhvet så den kan få blomstre, 
eller tror dere den klarer seg slik til våren??





Jeg liker høsten veldig godt når det er sol og klar luft, 
men disse grå dagene har jo også sin sjarm. 





Det har ennå ikke vært frost hos oss, så det er fortsatt noe som blomstrer. 





Fine høstdager til DEG!



8 kommentarer:

  1. Ja her er det også noe som fortsatt blomstrer,
    selv om jeg ikke har det utvalget og så flott
    hage som du har. Om de perleblomstene
    klarer seg kommer vel ann på hvor kald vinteren blir.
    Her hos meg hadde det nok ikke gått.
    Ønsker deg ei velsignet god dag :)

    SvarSlett
  2. Så fin høst hage du har, hewr hos mæ e frostyen kommet og ødelagt det som sto i blomst.
    Fine bilder.

    Ha ei fin uke.

    Lisbeth :O)

    SvarSlett
  3. Fine høstdager til deg også. Du har så rett, det kan være fint ute selv om solen ikke skinner. Høsten er en fin tid:-)

    SvarSlett
  4. Nyyyydelig innlegg Berit!
    Flotte farger...stemning og stilleben du byr på:)
    Superfin uke til deg:)

    SvarSlett
  5. Så fint hos deg Berit :)
    Må få gjort klart her også, her er det meldt kaldere temperatur ned i 5 grader, brrrrr

    Har ikke fått plantet tulipaner enda heller.......

    Ha en fin uke søte deg!

    Bless you ♥

    Bente

    SvarSlett
  6. Herlig høstinnlegg,flotte bilder.

    Vi finner ikke LYKKEN,vi skaper den.
    Ny uke,nye muligheter,så grip dagen ♥

    SvarSlett
  7. Your garden in autumn colors looks great !

    SvarSlett
  8. Fine høstbilder! Du har sikkert fått svar på perleblomstspørsmålet ditt for lenge siden. Hvis ikke, kan jeg nevne at perleblomster nettopp SKAL danne slike skudd om høsten, det er helt naturlig for dem. De tåler godt frosten likevel. Dette har jeg fått bekreftet fra gartnerhold. Alt er med andre ord i sin skjønneste orden.

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...