fredag 24. februar 2012

blogganbefaling

For en stund tilbake kom jeg over en blogg som jeg har kommet til å like veldig godt. Vibeke Design heter den, og jeg elsker bildene hun viser. Jeg fikk lyst å lage litt "reklame" og har fått lov å låne noen bilder å vise her.


Her er det nydelige bilder i den lyse og nostalgiske stilen. Hun bruker det gamle på en "ikke-museums-aktig-måte", akkurat slik jeg liker det. En fryd for øyet!!


Damen bak bloggen er meget kreativ og talentfull. I tillegg til å knipse vakre inspirerende bilder, lager hun også sine egne bilder med vakre motiver og tekst.


Anbefaler alle en titt innom!! Denne bloggen tror jeg sikkert flere av dere har lyst å følge.
Jeg likte spesielt DENNE billedserien godt...

Riktig god fredagskveld til alle! Og god vinterferie til alle som har fri!

Her skal det være barnebursdag i morgen og forberedelsene er nesten under kontroll, selv om formen fortsatt ikke er helt på topp... Hvilke helgeplaner har du?


A while ago I discovered a "new" and beautiful blog, Vibeke Design. I love her style and pictures - have a look HERE!

6 kommentarer:

  1. Fantastiske bilder,Berit:)..forstår godt at du falt for denne damen...skal kikke mere hos henne:)
    Takk for tipset...og du sjekk Anettes bokboble...du som er glad i å lese (siden vi snakker reklame her..hi,hi)
    God helg:))

    SvarSlett
  2. Kjære kjære Berit! Jeg blir heeelt rørt her jeg sitter jeg.....Tusen tusen takk for disse vakre ordene og for at du gjør dette.Måtte helgen din bare bli strålende <3.


    Mange klemmer fra Vibeke

    SvarSlett
    Svar
    1. Snille, søte deg, det er da bare hyggelig:-)

      Slett
  3. Takk for at du viste denne flotte bloggen! Herlige bilder!

    Ønsker deg også en fin helg! Klem Vivi

    Hjertelig velkommen til å bli med på min give away!

    SvarSlett
  4. Så koselig av deg å vise denne bloggen ♥
    Har ikke visst om denne,så takk for denne visningen :))
    Snille du ♥

    Klem Bente

    SvarSlett
  5. Tusen takk for anbefalingen!!
    Veldig fin blogg.
    Ønsker deg en riktig fin søndag!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...