søndag 8. mai 2011

Award!

Tusen takk til  Drømmerommet  for denne smigrende awarden som jeg fikk for en god stund siden. Har samtidig benyttet anledningen til å omorganisere litt på min egen blogg for å få det litt ryddigere:-)

Jeg sender awarden nå med glede videre til Bettinas lekre blogg Sommerhusstil, den er delikat satt sammen med nydelige bilder til inspirasjon!

Den neste jeg vil dele den med er RammeAlvor. Her er det mange nydelige bilder og fine innlegg!

Den tredje og siste jeg sender awarden videre til ern Lindis, en relativt fersk hageblogger med den flotte bloggen Mom's Garden

Vel fortjent til dere alle tre! Ta entitt innom og bli kjent med dissse flotte bloggene:-)

Ønsker dere alle en riktig fin uke!

Klem fra meg

5 kommentarer:

  1. Så utrolig smigret og glad jeg ble nå Berit, at jeg som skikkelig fersking skal få en award! Jeg vet jo knapt hva det er, hi hi. Skal sette meg litt mer inn i hvordan det fungere.
    Håper du har hatt en kjempefin dag! Tusen hjertelig takk for den fine hilsenen inne hos meg.

    Vi blogges, goe klem- Lindis

    SvarSlett
  2. 1ooooo tak hvor er du sød den er jeg meget glad for :O) Klem Betina

    SvarSlett
  3. Gratulerer med award :) den fortjente du. Flott blogg du har.

    SvarSlett
  4. Gratulerer med enda en Award, Berit! Vel fortjent:) Klem Ellen.

    SvarSlett
  5. Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusen takk!!!!!!!!!!! Eg er so lei meg for at eg er so treig til å "hente" den. Det er veldig kjekt å få denne hjå deg og for ein flott blogg du har! Du fortente verkeleg awarden!!!
    Kjempeide med lekakulene i innlegget over!!!

    klem!!!!

    Klem!

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...