fredag 11. oktober 2013

Tre heldige vinnere

Da er det tid for trekning i Give-Away for feiring av over 100.000 besøkende på bloggen min. 
Denne gangen fikk ungene hjelpe meg med å trekke vinnerloddene.
 
 
 
 
Nr.1 går til Ingvill med bloggen Blomster og Barn
Nr. 2 er vunnet av Mariannes lille Rom
Nr. 3 går til Naturlig Rosa

 
Gratulerer til dere alle tre!
Send meg deres adresse til fru.underberget@hotmail.com så kommer premie i posten til uka!

 
Til alle dere andre ønsker jeg en ekstra fin helg!

 

3 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye til de heldige vinnerne!!
    Ønsker deg ei kjempefin høsthelg:)
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye til de heldige vinnerene
    av de flotte tingene du ga bort.
    Ha ei flott høsthelg :)

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...