onsdag 9. oktober 2013

Høst i hagen

Det er så fine høstdager i hagen nå.
Naturen er rene fyrverkeriet av farger og det er nesten som man får
det samme energikicket som om våren!
 



Jeg har flyttet noen prydbusker hit ved hagestua mi.
Aronia er fin i bladverket hele året, men på høsten er det spesielt vakker!




 Jeg har benyttet det milde været (17 grader her i dag!) til å luke litt
i blomsterbedene, flytte noen planter og fortsette med høstopprydningen.


TAKK for at du tittet innom her i dag og TAKK for alle fine og koselige hilsener
- det gjør meg glad og varm om hjertet!!
Håper DU har det bra og får en fortreffelig onsdagskveld!

PS! Husk trekning på fredag - scroll deg nedover og meld deg på i
min Give-Away "Milepel"


 
 

8 kommentarer:

  1. SÅÅÅÅ nydelige bilder Berit!
    Herlig å kose seg i Hagen:)

    En god klem på din vei sendes nå.....sånn!

    SvarSlett
  2. Det er helt fantastisk flott med alle fargene vi har nå. Kjempe fine bilder!

    Ønsker deg en fin kveld. Klem

    SvarSlett
  3. Åh, såå nydelige bilder fra hagen!
    Høsten er virkelig ei fin årstid..
    Ha en fortsatt fin kveld og en god torsdag!'
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Kjempefine bilder.
    Er så fint med alt som kommer med knallfarger på høsten.

    :) Inger

    SvarSlett
  5. Så flotte høstbilder,det er masse vakkert å sjå ute nå på høsten med alle dei flotte fargene:)
    Ein fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Ønsker meg aronia. Den har nydelige høstfarger og
    så er bærene så fulle av antioksidanter visst nok,
    Flotte høstbilder fra hagen din.
    Ha en flott dag :)

    SvarSlett
  7. Aroniaen din var virkelig et fyrverkeri!
    Så flott det nye bedet ditt i innlegget under,skal si du er driftig;)
    Å den lampefoten som du brukte å henge lyslykt i var en genial ide!
    Jeg reddet nettopp en slik lampefot,uten ledning og lampeskjerm,tenkte at jeg nok kunne få bruk for den,så dette var et flott tips:)
    Ha en finfin dag!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  8. Ja nå er Aronia på sitt flotteste:)...koselige høstbilder fra hagen din:9
    Deilig å få rydde og fixe litt før det blir kaldere.
    Ønsker en fin kveld:))

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...