mandag 16. februar 2015

Nytt på kjøkkenet

Takk for alle god-bedrings-ønsker, snille dere! 
Forkjølelsen satt i lenge og vel, men nå  er jeg endelig tilbake her på bloggen 
med noen ferske kjøkkenbilder som jeg lovet sist. 




Til jul kom en DAB radio og kaffemaskin i huset.  I sort riktignok...
Radioen har jeg mye glede av og har funnet så mange flotte kanaler på internettradioen.




For for å få det sorte til å "blende inn" (nokså umulig spør du meg...) har jeg 
satt på litt dymo-tekst her på boksen (Søstrene Grene) hvor jeg har kaffekapslene.
En coffe-to-go kopp fra Green Gate pynter også opp.




En ny vannkoker har også kommet i hus. Det er jo en god del kjøkkenting som 
må stå framme på benken og da gjør det ikke noe om det er pent å se på også...
Tusen takk til Toves Sammensurium som 
først viste bilde og fortalte hvor den var å få kjøpt (Nille).




Lyseblå og nydelig design -  virkelig en fryd for øyet! 
Jeg her helt begeistret for denne og jammen syntes ikke både mann og barn
her i huset også at den er fin. 


En glad og fin mandag til alle som titter innom!


5 kommentarer:

  1. Godt å høre at du er i bedre form. Min mann sliter med hoste for tiden.
    Og har gjort det ei god stund.
    Så koselig det er på benken din. En slik vannkoker har jeg sett på.
    Har veldig lyst til å kjøpe en. Men det er ikke så lenge siden vi kjøpte
    en liten som ikke er så fin i fargen. men syns det er vanskelig å kjøpe
    en ny nå. Kanskje jeg kan få gitt bort den jeg har til noen som trenger
    den? hehe. Da kan jeg jo kjøpe en ny.
    Ønsker deg ei velsignet god uke :)

    SvarSlett
  2. Hei
    Så ryddig og koselig du har det på kjøkkenet ditt. Likte godt ideen med esken, som du har kaffekapsler i. Vi har også en kaffemaskin og disse kapslene tar egentlig mye plass.
    Vannkokeren var super lekker.

    Klem Vivi

    SvarSlett
  3. "sjå der ja!"
    Egentlig en intern setning mellom meg og Gubben men jeg bare måtte skrive det lell.Inspirert av reklamen som skal etterligne Oddgeir Bruaset sier vi SJå der ja når det er noe morsomt eller spesielt :)
    Og nå sa jeg det inni meg når jeg fikk se vannkoker´n din !!!!
    Der hadde du jaggu fått den i hus,og den kunne ikke passet pedre!Perfekt.Og jeg syns du klarte fint å få det svarte til å gli inn blant pastellene jeg,det gjorde uttrykket mye røffere og det går jo godt an innimelllom! :)
    Så mye fint du har!!!
    Tovekle m.)

    SvarSlett
  4. Så koselig det er på kjøkkenet !
    Syns du har klart på en super måte å få det sorte til å gli fint inn...
    Vannkokeren er jo lekker da ..
    Har selv sett på den ..sukk ..
    men fornuften har seiret ..den jeg har fungerer jo perfekt ..så da så .
    Nå lysner det for hver dag og jeg tenker du forbereder vår og sommer i hagen .
    Gleder meg til å se .
    Ha en fin dag !

    SvarSlett
  5. Så søtt, Berit!! Nydelig kjøkken, blir betatt!

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...