onsdag 4. februar 2015

Haging i hodet

Når jeg ser på arkivbildene mine fra hagen, er det veldig mange
av blomstene som går i rosa, hvitt eller blått.
Jeg liker også godt ton-i-ton farger og lek med form og struktur.
Det krever litt jobb og planlegging har jeg funnet ut og blir nok et
nøkkelord for denne hagesesongen :-)




Det er mye jobb med en hage, vond rygg, støle muskler og jord under neglene
hører selvfølgelig til, men og av og til blir jeg faktisk sliten i HODET også
av alle grublerier, planer og valg som "må" tas...hi-hi.




Bildearkiv, blogger, hageblader og -bøker er fin inspirasjon
når man skal tenke og planlegge.

Og når jeg nå nettopp oppdaget Pinterest
holdt jeg helt på å dø på meg av alt det fine og vakre....!!

Kjærkommen inspirasjon, men nesten litt overveldende
med så mye på en gang - for både hode, øyne og hjertet.




Kjenner jeg vil ha vår nå og iverksette planer og drømmer.
Det skal bli godt å bruke hendene igjen og ikke bare hodet :-)
Jord mellom fingrene og litt svette er synonymt med lykke for meg!


"A beautiful Garden is a
work of Heart"





4 kommentarer:

  1. Sant det du sier! Jeg driver og ser på engelske hageprogrammer på you-tube også prøver jeg å huske på at her er det et annet klima. Gleder meg til å begynne ute!

    SvarSlett
  2. Fin tid å "tenke" på. Vi rusler rundt i hagen, får nye ideer . nyter vinteren og..gleder oss til våren.
    Lykke til med planleggingen :-))

    SvarSlett
  3. Jeg vil også ha vår=) Og heldigvis kommer den fortere enn vi aner=) Artig med mange hageplaner, men kan kjenne meg igjen i at det også kan være slitsomt. Fin helg til dere=) Vibeke

    SvarSlett
  4. Hihi,kjenner meg veldig godt igjen;)
    Kan mange ganger bli ganske overveldende av alle ideene og planene som dukker opp i hodet;)
    Godt vi har litt tid på oss til å tenke gjennom ideene enda før våren er her;)
    Ha en fortsatt fin morsdag!
    Klem Caroline

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...