søndag 28. april 2013

Kvirrevitt

Der har det jammen gått en hel uke siden sist jeg la ut noe her på bloggen.
Ingen tvil om at våren har kommet og at det meste skjer utendørs nå om dagen.
Det blir ikke så mye tid til å legge ut nye innlegg på bloggen eller kommentere hos dere...




Jeg har brukt dagene på å rydde opp i blomsterbedene mine, og jammen er det gøy å se
at det dukker opp spirer under alt det tørre og visne fra i fjor!
Jeg har også tatt et skippertak og luket hele drivhustunellen for å klargjøre jorda til såing.
Storebror kunne ikke vente og spinat, reddik og persille er allerede sådd!




Er ikke disse fuglehusene søte? Jeg ville bare dele disse bildene med dere før jeg kaster ut greina
som har hengt over spisebordet en stund. Den er blitt fryktelig støvete og nå må den ut.
Vinduene burde helst vært pusset, men de må nok vente litt til - nå skal jeg nemlig ut og se til
spirene i brakka mi. Der kommer det til å skje store ting på onsdag så følg med....




Må forressten takke dere for at så mange trofast titter innom bloggen min selv om det ikke alltid
er like mye aktivitet fra min side. At besøkstelleren tikker og går mot 100.000 er veldig
oppmuntrende og det inspirerer til å fortsette med bloggen! Takk for alle søte kommentarer også!

Ønsker alle en fin fin søndag!


9 kommentarer:

  1. Å hei hei skjønne Berit!
    Tenkte akkurat på deg i dag at jeg måtte innom deg!
    Nå er jeg tilbake fra sykehuset,godt å komme hjem!
    Så skjønne fuglehus og pynt.

    Ja bare på en uke ser jeg at spirene i Hagen har vokst....så kos.
    I dag pøser regnet ned her,skikkelig INNEKOSESJOKOLADESPISEVÆR ....hi,hi!
    Vel ha en flott søndag .

    Klem klem Camilla .

    SvarSlett
  2. Kjempefine de fuglehusene. :) De kan jo også henge utenfor i sommer.

    SvarSlett
  3. Alltid noe fint å se hos deg...
    God søndag!

    SvarSlett
  4. Kjempe søte fuglehus.

    Ønsker deg en ny fin uke! Klem

    SvarSlett
  5. Mens vi ahr vært bortreist noen dager er det blitt helt
    snøfritt her også. Herlig. Gleder meg til å se om det har skjedd noe
    i beddene her.
    Det var mye fint på den greina di. Er flott fuglehus.
    Ønsker deg ei herlig uke :)

    SvarSlett
  6. Så skjønne fuglehus. Jeg elsker fuglebur/ hus og kasser, og kan liksom ikke få helt nok av matstasjoner og boplasser for våre flygende venner her i skogen.
    Ha en fin ny uke. Her brukes også det meste av tiden ute til ulike syssler, og jeg råkoser meg med våronna!
    Titti-klem

    SvarSlett
  7. Så utrulig søte fuglehus og pynt,kjekkt å pynte både ute og inne og så fint det er at det spirer og gror ute nå,gleder meg til det blir grønnere og frodigere ute:)
    Du har det jo så fint i hage og sånt du,gleder meg til å sjå!

    Fine mandag og ei fin ny veke til deg:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  8. Så koselige de var Berit :))Dekorative
    Tenker du er mye ute no :)

    Kjekt du stakk innom meg ♥♥

    Jeg sendte deg nettopp en mail :)Titt inn å se ;)

    Klemmer Bente

    SvarSlett
  9. Så søte de fuglehusene er ..
    Mye fint på greina di ,men jeg kjenner til støvet som samler seg.
    Kos deg med spirene og ellers ute i hagen din.
    Her har det haglet i dag ..ikke slik vi vil ha det ved inngangen til mai.
    Klem Anne

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...