onsdag 3. april 2013

Kjøkkenglede

Så utrolig gøy det var at dere likte det nymalte kjøkkenet mitt.
Faktisk gav det  besøksrekord her forrige uke!!
Det får bli et par kjøkkenbilder i dag også...




Har funnet et koppestativ som jeg har malt lysegrønn og her henger mine
Green Gate lattekopper som er i daglig bruk.
På brukthandelen fant jeg også en Figgjo saftmugge før påske,
den får stå framme på kjøkkenbenken sammen med trefjølene.




Hjertelig velkommen til nye følgere og håper enda fler har lyst å
melde seg på min 2.års give-away som har trekning neste fredag!

Tusen takk for alle søte og gode kommentarer, det varmer...
Ønsker alle en strålende fin dag!



8 kommentarer:

  1. De koppene er så fiiiine! <3 :) Og for en flott mugge! Fargen var knallfin :)

    SvarSlett
  2. Så koselig bilde av fin mugge og søte kopper, ser i innlegget under at du også har mye snø, huff, men dere har nu sol, og det har ikke vi, her e det snø byger og vind, ikke mye som man får vår stemning av.

    Men våren kommer nok hit og en gang ;)

    Lisbeth :D

    SvarSlett
  3. Åååååå fargen på den mugga.. helt nydelig altså!
    Likte fargen på kjøkkenet ditt også! Har nesten samme selv, men syns din var finere! Begynt å falme nesten fargen min.. :/ Jaja..

    SvarSlett
  4. Her har ikke jeg fått lest blogger siden før påske, og skal si det ble forandringer hos deg!! Kjøkkenet ditt ble jo helt nydelig!! Forstår godt hvordan du kjenner det, jeg hadde det på samme måte da jeg endelig fikk malt kjøkkenet mitt. ;)
    Glotte GG-kopper og en nydelig mugge som passer utmerket til resten av kjøkkenet!
    Titti-klem

    SvarSlett
  5. Et herlig koppestativ. Fint å kunne ha noen så fine
    kopper fremme på benken. Det var ei nydelig mugge,
    Har ei slik i blått. Men den tørr jeg nesten ikke bruke.
    Har noen andre jeg ikke er så redd for som er i daglig bruke,
    Ikke så fine de da.
    Ønsker deg ei herlig aprilhelg :)

    SvarSlett
  6. så nydelige bilder!:)Takk for svar ang.serviset.tror ikke jeg har funnet ut hva det heter..men fint er det:)Håper du får en fin kveld:)Mange gode klemmer:)

    SvarSlett
  7. Hei Berit :)
    GG kopper er alltid fint å ha fremme!!
    Herlige farger du har :)
    Den muggen var jo bare sååå sjarmerende og fin!
    Ønsker deg en flott helg!
    Klem Mirjam

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...