onsdag 25. mai 2011

Noen bruktfunn...

I går var jeg innom brukbutikken for å levere en del saker og ting som skulle bort.
Full bil til og full bil tilbake.... Joda, jeg fikk avlevert alt,
men ikke uventet fant jeg noe å ha med hjem igjen også... tihi:-)


Jeg fant blant annet et nydelig pyntelaken, det gjorde meg veldig, veldig glad!
Fant også noen koselige asjetter og blomsterpotter. 


Det som fylte bilen til randen var et sett med manila hagemøbler.
Har allerede planlagt en utesofa av paller,
men disse kunne jeg ikke la stå igjen. Kjekt med ekstra sitteplasser når vi får gjester!


Nå står de ved husveggen, her kan vi nyte ettermiddags- og kveldssolen 
og trekke inn duften av syrinbusken som står like ved.


Sommerlykke!! 

*
Klem fra meg

11 kommentarer:

  1. hallo meine liebe!

    das ist ja spannend, dass du in österreich gelebt hast! ja, österreich ist sehr schön, aber norwegen muss ja auch ein traumhaftes land sein!! ich bin noch nicht viel verreist, aber norwegen und dänemark und schweden stehen auf meiner wunschliste, ich hoffe, bald dein land kennen lernen zu dürfen :-)

    einen schönen abend wünsch ich dir!
    nora

    SvarSlett
  2. Så flotte bruktfunn du har gjort!
    Klem

    SvarSlett
  3. Så herlige funn!! Slike frukttallerkner har vi også. Må huske å bruke dem mer. De er nydelige!!

    Og tusen takk for lykkeønskninger om gård. Jeg håper også at Thomas og jeg finner drømmeplassen om en stund! ;O)

    Liv

    SvarSlett
  4. wunderschöne Gartenbilder zeigst du uns.. herrlich.. wünsche Dir eine wunderschöne Restwoche..
    gggggggggggggglg Susi

    SvarSlett
  5. Herlige funn! Likte spesielt godt sittegruppen;)

    SvarSlett
  6. NÅ blomstrer snart min syrin også! hehe.. treeg!

    Likte spesielt asjettene!

    SvarSlett
  7. For noen nydelige nydelige ting! Slike gamle pyntelaken får vi ikke kjøpt i dag. De er virkelig verd å ta vare på! hagesettet,asjettene og blomsterpottene var alldeles skjønne:) Klem Ellen.

    SvarSlett
  8. Skulle gjerne hatt den møbelgruppa! Akkurat sånn jeg er på utkikk etter:-)

    SvarSlett
  9. Takk for koselgie tilbakemeldinger:-) Jeg gav 200 kr for hagemøblene, de selges på FInn for rundt tusenlappen++! Pyntelakenet og asjettene betalte jeg ca 50 kr for tilsammen:-)

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...