tirsdag 17. mai 2011

17 Mai - Fedrelandssalmen

Håper dere alle har hatt en riktig fin feiring av nasjonaldagen vår!


I kirken holdt presten en fin 17.mai preken og vi sang blant annet Fedrelandssalmen. Det er en nydelig salme, både i ord og toner, og jeg vil gjerne gjengi teksten her.

Gud signe vårt dyre fedreland
og lat det som hagen bløma!
Lat lysa din fred frå gjell til strand
og vetter for vårsol røma!
Lat folket som brødre saman bu, 
som kristne det kan seg søma!

Vårt heimland i mørker lenge låg,
og vankunna ljoset gøymde.
Men, Gud, du i nåde til oss såg, 
din kjærleik oss ikkje gløymde.
Du sende ditt ord til Noregs fjell,
og ljos over landet strøymde.

Vil Gud ikkje vera bygningsmann,
me fåfengt på huset byggja.
Vil Gud ikkje verja by og land,
kan vaktmann oss ikkje tryggja.
Så vakta oss, Gud, så me kan bu
i heimen med fred og hyggja!

Hipp-hipp-hurra klem fra meg

1 kommentar:

  1. Gratulerer med dagen.

    Ja det er en fin salme og vi har godt av å minnes hva teksten sier.

    Vi har hatt en hektisk med veldig kjekk dag.

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...