torsdag 19. januar 2017

Rosa hilsen

Hei på dere! Nå har bloggen ligget lenge i dvale 
og nå er det høy tid for litt oppdatering fra meg.




Startet i dag med noen hagebilder, 
det er deilig at det går "rette veien" mot vår og sommer igjen
*SMILE*




Mary Rose er min store rosekjærlighet.
Den svikter aldri og blomstrer vakkert hvert år.




Fakta: Vakker, dufter godt, herdig H5, høyde 100 cm




Denne peonen flyttet jeg for at den skulle få mer sol
og i sommer blomstret den til min store glede.




Nå gleder jeg meg til å oppdatere meg på hva som skjer på bloggene
deres. Mange har kanskje gått over til instagram?
Jeg har nettopp laget meg en instagramkonto, underberget2
men i skrivende stund kjenner jeg at det er noe eget med blogg :-)

Klem fra Berit

5 kommentarer:

  1. Hei Berit! Så fint med sommerminner, jeg tenker at 2017 nskal bli et fantastisk bloggår. Jeg ser at mange kommenterer at flere av hagebloggerne forsvinner, men vi får håpe de fleste bare har trengt en pause, sånn som jeg hadde i høst og du har hatt nå. Instagram er fint til sitt bruk, men ordene er viktige for meg. Ha en fin januarettermiddag! klem fra Anne-Kristin

    SvarSlett
  2. Det blir fint med en ny sommer,jeg kjøpte mange nye roser i fjor som jeg gleder meg til å se. Ha en fin dag, hilsen Ingeborg fra fruhaldshage

    SvarSlett
  3. ICH FREUE mich auch schon so wenn der SCHNEE weg ist
    und es FRÜHLING wird:::::
    wünsche noch einen schönen ABEND
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    SvarSlett
  4. Hei Berit!
    Så koselig å se deg tilbake på bloggen :)
    Det er virkelig deilig at det går mot vår og sommer. Nyter at dagene blir lysere, og at solen strømmer inn!
    Jeg har også planer om å gjenopplive bloggen, det er jo litt ekstra koselig med den, selv om det tar mer tid enn instagram.
    God søndag videre til deg!
    Klem Mirjam

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...