søndag 22. januar 2017

Hageprosjekt 2016

Hvert år må det jo skje litt nytt i hagen. 
Fjorårets prosjekt var utvidelse av steingangen, nytt bed og trapp til ny verandadør. 
Slik så det ut før:


Jeg leide inn en unggutt til å spa bort gresstorva
og så ble området planert og steinlagt.



Dessverre tok jeg ikke så mange bilder av prosessen, men her er noen glimt.




På sommeren fikk jeg flere hibiscusplanter og jeg er er spent på om dem klarer vinteren her.
Har også satt inn hosta, vårløk, klematis og en klatrerose.







Mannen hjelper til med å sette opp 
klatrevegg av armeringsnett. 

Til våren skal vi lage en bueportal.
Litt mer finpuss, så blir dette et fint
område i hagen.


* * *


Takk for at du tittet innom -
ha en fortsatt fin søndag!







8 kommentarer:

  1. Heia igjen :)
    Så deilig og se innlegget ditt når det var sommer, og jobbing med hagen.
    Fikk lengsel etter våren nu :)
    Her laver snøen ned i dag, men det er medt regn fra i kveld og utover i uken.

    Fine sommerbilder.

    Ha en fin søndag.

    Lisbeth :O)

    SvarSlett
  2. Det er så kjekt med alle hageprosjekter som blir gjennomført. Dette ser veldig flott ut og jeg gleder meg til å se bueportalen senere.

    SvarSlett
  3. Koselig å se sommerbilder fra deg.
    Du er kjempeflink til å få det fint rundt deg.
    Gleder meg til varmen kommer tilbake og en kan begynne
    med litt i drivhuset igjen.
    Koselig at du blogger litt innimellom.
    Liker det mye bedre enn instagram.
    Har så vidt begynt å blogge igjen jeg også etter en lengre pause.
    Ønsker deg et velsignet godt nytt år :)

    SvarSlett
  4. Hei Berit:)
    Så hyggelig å høre fra deg:)
    Følott det har blitt i hagen din!
    Og snart er vi i gang igjen:)

    SvarSlett
  5. Hei på deg :))
    Herlig du er igang igjen :)
    Så utrolig flott det har blitt, dere har virkelig stått på.
    Gleder meg til å følge deg videre :)

    Supert du kom deg på instagram **

    Klem Bente-mor

    SvarSlett
  6. Heldigvis går vi mot lysere tider og hageliv. Gleder meg sånn til irrgrønne farger i naturen

    SvarSlett
  7. Det blir deilig med en ny hagesesong. Her planlegger vi for fullt. Dere har gjort mye fint i hagen deres siden jeg fulgte deg. Nå er jeg her med ny blogg som handler bare om hage og uterom. Hilsen Merethe

    SvarSlett
  8. Heisann:)
    Så koselig med blogginnlegg fra deg igjen!
    Mary rose som du viser i forrige innlegg er bare en drøm av en rose,rett å slett nydelig!
    Å du så stilig med den leveggen av armeringsjern,er spent på hva som skal klatre oppover her til sommeren:)

    Gleder meg villt til årets hagesesong,å håper på flere innlegg her hos deg:)

    Klem Caroline

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...