søndag 18. mai 2014

Tulipantid

Nå er det tulpiantid!
Denne uka har det vært kjølig i været, men de siste dagene har fått tulipanene til å åpne seg.
Her har været vært helt strålende siden fredag med fine sommerlige temperaturer!




Jeg bare nyter synet av disse skjønne tulipanene!
I bakgrunnen spirer også peonene fram.




Denne med hvit kant på bladene mener jeg å huske at jeg kjøpte
i potte hos IKEA i fjor. Den pynter ekstra fint opp i bedet! 




Det nye blomsterbedet er jeg så fornøyd med og jeg kan knapt vente til alt blomstrer!




Grasiøse tulipaner.





Ta deg tid til å NYTE...
Nyt våren og blomstringen!



4 kommentarer:

  1. Så mange flotte tulipaner du har, og jammen har det kommet langt i hagen din. Kos deg og nyt alt rundt deg.

    Klem Vivi

    SvarSlett
  2. Elsker tulipaner! Dette var virkelig flott.Koselig hage.
    Hä en fin maidag.

    SvarSlett
  3. Tulipaner er veldig vakkert. Eg har nok lagt ned tulipaner for nærmare 15 000 her sidan vi flytta hit. I år kom ein liten tørr ein opp, det er alt som har klart seg. No trur eg vil nyta tulipanar hjå andre og droppe det her då det nok ikkje trivest :D

    Klem!

    SvarSlett
  4. Tulipanene dine er fine! Skjønne hver i sær, og spennende ved siden sv hverandre. Deilig tid!!:)

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...