tirsdag 27. desember 2011

Romjulsdager

* Hei kjære dere! * Håper alle har hatt en nydelig julefeiring og nyter de siste dagene av året. *SMILE*
Vi har hatt en stille og rolig jul, både fordi jeg har jobbet nattevakt i julehelga og vi har hatt litt sykdom i huset. Formen er heldigvis tilbake hos alle, bare jeg som fortsatt gjesper litt... *SMILE*


I dag har jeg slappet av på sofaen med en spennende bok lånt fra biblioteket. Jeg elsker å lese og det får meg virkelig til å koble av i hverdagen. Deilig å nyte fridagene og bare være lat. *SMILE*  

Til middag lagde jeg en enkel, men deilig pastasalat som motvekt til det søte julelivet
Her koser vi oss med både sjokolade og deilig marsipan, og trimmen får jeg ta igjen senere en gang....
I morgen skal jeg jobbe, men så er det fri i noen dager til og det kjennes bra. 
Et bittelite tilbakeblikk på året som har gått kommer før helgen.

* Forstatt fine romjulsdager til dere alle! *

Klem fra Berit

9 kommentarer:

  1. Vakkart bilde!♥

    Takk for helsing frå deg :)
    I dag har vi virkeleg kosa oss...Å få straumen tilbake var utruleg godt!

    Ynskjer deg ei fortsatt god jul♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  2. Så koselig stemningsbilde:-) Godt for deg med noen dager fri igjen da. Er så godt med fri og avslapping. Jeg er veldig glad i å lese selv,og når det blir noen fridager, er det så godt å krype opp i sofakroken med en god bok:-) Så får jeg prøve meg fram med det nye kamera mitt også:-) Klem fra meg:0)

    SvarSlett
  3. Fortsatt god jul. Alenedag i dag etter at overnattingsgjester dro i formiddag. Det ble torsk til middag. Har begynt å forberede 4.dags-festen.

    Jul er stas.

    SvarSlett
  4. Kos deg videre i romjulen og nyt dagene ..det er viktig.
    Takk for fin julehilsen i innlegget under her..
    Klem Anne

    SvarSlett
  5. Hei Berit. Vi har også hatt en stille og rolig jul:) Samboer og meg ønsket å være hjemme i vår egen stue i julen så den ble feiret hjemme hos oss sammen med min bror:) Både min samboer og bror er begge vegetarianere så vi har en egen tradisjon der vi alltid spiser julemiddagen sammen. Godt å høre at du har noen fridager innimellom:) Håper du får gjort litt da av det du liker:) Ønsker deg fine romjulsdager. Go klem Ellen.

    SvarSlett
  6. Fortsatt god jul til deg også. Koselige puter du har og en flott lysestake - smart!

    SvarSlett
  7. Så koselig i kroken din...fine puter!!
    Hva leser du da Berit...alltid nysgjerrig på det jeg :o)

    Ønsker deg gode romjulsdager !

    Klem!!

    SvarSlett
  8. Fortsatt god jul til deg også! Godt å høre at det er flere som må jobbe litt. Hadde dog to ukers ferie fram til igår, så kan absolutt ikke klage, men man trives jo aller aller best hjemme i disse dagene... :)
    Juleklem fra Carina

    SvarSlett
  9. Så koselig i sofakroken din;) elsker putene!

    Deilig med late dager - jeg har 6 timer igjen på jobb, så er det 4 dager til med ferie. Herlig!

    Her blir det pizza og julaften nummer to med bonusbarna ikveld, egentlig ribbe som var planen - men nå trenger jeg en julmatpause, heheh;) Det blir mye tungt og søtt, så det er greit å veksle litt;)

    Nyt dagen!
    KLEM

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...