lørdag 10. desember 2011

Juletre til besvær...



Hjelp! I fjor fikk både storebror og jeg allergiske symptomer noen dager etter at juletreet var kommet i stua. Først kløe i nesa, men etterhvert også litt tungt å puste. Er heller ikke så glad i å støvsuge barnåler og synes ikke det er greit med alle krypene som følger med de ekte juletrærne. Derfor vurderer vi i år å bytte ut den god-luktende norske grana med et kunstig juletre.

 Har kikket litt i noen butikker, men ikke funnet noe fint til en passende pris ennå. Plantasjen har et kjempefint et til ca 2000 kr, men selv om det ser veldig ekte og flott ut er det bare for dyrt.

Derfor roper jeg litt om hjelp her og håper noen kan hjelpe meg med dette... På forhånd tusen takk snille dere!

Ønsker samtidig også nye følgere velkommen!! Ha en fin lørdagskveld alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...