fredag 16. desember 2011

Marsipan

Underberget er visst blitt til rene konfekt-makeriet denne uka -
og her får dere enda en søt smakebit  *SMILE* 
I kveld har lillemor og jeg kjevlet og stukket ut marsipan i ulike farger og former. 


Pyntet med sukkerkuler/-hjerter. Noen skal også få dyppe seg i smeltet sjokolade. Nam-Nam!

* * *

Håper dere alle har fått en god start på helga! 
Denne fruen er litt sliten og frynsete i kantene, 
selv om jeg har kuttet ut en del av juleforberedelsene i år er det likevel nok å gjøre...
I kveld skal jeg sløve med en film eller finne fram en god bok!

Førjulsklem fra Berit




2 kommentarer:

  1. Dette så godt ut!!

    ha en fin helg :o)

    SvarSlett
  2. Marsipan må vi ha til jul. Så flott konfekt dere har laget. Sjokolade skal det også være, ja :)) Ønsker deg en fortsatt fin førjulstid.

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...