mandag 20. juni 2011

Lekker Green Gate

Green Gate produktene er som sukkertøy for øyet! 
Liker så godt blandingen av det friske og romantiske:-) 
Det er til å bli glad av! *SMILE*

Den nye katalogen har kommet ut og jeg 
bladde igjennom den på nett nå i kveld. 



Her fant jeg mye som fristet...



Noe av dette skulle jeg gjerne pynte med i den nye lille-stua mi. 
Tror den vekkerklokken står høyt opp på ønskelisten min...

Det ER kjekt å pynte og gjøre det hyggelig rundt seg. 
MEN allerhelst ønsker jeg meg masse tålmodighet og "snille" barn...

Hva ønsker du deg om dagen?

Klem fra meg

2 kommentarer:

  1. Nydelige produkter fra Green Gate! Jeg blir i godt humør av de herlige fargene og mønstre:) Skulle gjerne hatt hele huset med Green gate..
    Først og fremst så ønsker jeg at familien skal ha det godt, far, Mor, Søster, bror, samboer og alle som jeg er glad i. Så kan jeg godt ønske meg litt solskinn til rosene mine i hagen:) slik at jeg kan få se de herlige blomstene! Ønsker deg en god dag, med snille barn! klem Ellen.

    SvarSlett
  2. Green Gate har så masse fint, æ ønsker at mine barn, barnebarn og hele familien skal være friske og ha det godt, du har sikkert noen snille barn, ha en fin dag, Berit :)
    Hilsen Lisbeth :)

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...