tirsdag 7. juni 2011

Innekos

I går silte regnet ned. Litt vanning trengs riktignok, det har jo vært tørt lenge. Likevel er jeg ikke så begeistret for at det er meldt regn HELE uka! Etter den nydelige helga som nettopp var hadde jeg sett for meg at sommeren var kommet og at vi kunne begynne å nyte varme late dager... Og så er det meldt at det kan bli flom enkelte steder! Nei takk, det liker jeg ikke.

Men når været svikter ute får man heller skape litt hygge og solskinn innomhus, ikke sant?!



Nå skal jeg aller først si at hos oss pleier det ikke å være strøkent 24/7,
ei heller dufter det nystekte boller i tide og utide. Disse bildene er faktisk allerede noen dager gamle... I tillegg må jeg innrømme at jeg ikke alltid er noen solskinnsmamma eller kone heller, men jeg prøver å bli bedre...

I dag står rydding, støvsuging og bretting av klær på programmet, pluss et tannlege besøk med lillesøster. Skal prøve å få huset i orden før i ettermiddag, det hjelper jo på humøret også:-) Så da burde jeg vel helst sette i gang med det samme...


Midt oppi det mistrøstige været  fikk jeg en kjempegledelig overraskelse i går kveld. Men det må jeg nok vente med å fortelle om når alt det praktiske er i boks. Håper det ordner seg, det ville nesten være som å vinne i lotto... Nå ble dere vel nysgjerrige?

Ønsker dere alle en riktig fin regnværsdag! Spre litt solskinn til dem som er rundt deg. Det vil jeg gjøre:-)

Klem fra meg

8 kommentarer:

  1. Ååå det så godt ut.
    Godt med litt dårlig vær også,så huset kan få litt stell,utrolig hvor mye bøss det kan bli i et hus som man nesten ikke er inne i.

    Håper du vinner i "Lotto"

    SvarSlett
  2. Så koselig du skriver. Sant det, man må noen ganger lage litt solskinn i hverdagen selv :)

    Nå ble jeg nysgjerrig, hm... en jordomseiling kanskje?? Eller noe helt annet...hihi for håpe det ordner seg da ;))

    Ha en fin effektiv og koselig dag!

    SvarSlett
  3. Så koselig blogg du har!
    Og jammen hadde det smakt med nybakt akkurat nå...sukk!!
    Ønsker deg en flott dag!

    SvarSlett
  4. Hei Berit. Nå ble jeg nyskjerrig!! Hva i all verden kan det være...?? Jeg ble også skuffet når regnet kom:( ønsker meg sommerfint vær nå:) Kanelbollene så deilige ut:p Jeg koser meg med det nyeste Jeanne de arc magasin og drømmer om hvordan jeg vil innrede ute og inne..:) Ønsker deg en strålende uke. Klem Ellen.

    SvarSlett
  5. Åååå.. jeg takler ikke slike "teasere".. er SÅ nysgjerrig! haha.
    Ha en fin uke i regnet ;)

    SvarSlett
  6. Bollene ser deilige ut!Mmm...
    Regner her i Trondheim også,men det blir vel snart bedre,ifølge TV2..

    SvarSlett
  7. Bollene ser veldig gode ut!
    Har endelig sendt deg en mail :-)
    Klem

    SvarSlett
  8. ;) ja no er eg nysgjerrig! Og huset og bollane, herleg!!!

    Klem!

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...