fredag 25. mars 2011

Stua mi

Snart får jeg besøk av min gode venninne L. Det blir koselig med god lunsj og jenteprat:-)

Og mens jeg har gjort mitt i går og i dag ser jeg at det har vært mange på besøk på bloggen min her - det er kjempehyggelig! Tusen takk for alle koselige kommentarer! Velkommen også til nye følgere, håper dere vil trives her:-) Kan jo ikke invitere dere alle over på en kopp te, men et lite glimt inn i stua mi vil jeg jo gjerne dele med dere.


Huset vårt er bygd i 1900 og det bærer preg av en "gammeldags" byggemåte. Rommene er små og på helt feil plass... Helst skulle jeg snudd hele huset 180 grader og byttet om på 1 og 2 etasje! Sukk. Sånn er det når man ikke har vunnet i lotto og kan kjøpe på øverste hylle... MEN jeg er glad for at vi kunne overta her for ca 1 1/2 år siden. Med huset føler en utleieleilighet og en tomt på nesten 2 mål - og det er jo ikke å forakte det heller:-)



Her ser du inn fra spisestua. Mellom stua og spisestua er det gamle koselige skyvedører.



Riktig GOD fredag til deg!

Klem fra meg

2 kommentarer:

  1. For en nydelig stue! Skulle gjerne tatt en kopp te der inne;) Synes det er så fint med malte lyse tregulv:) Ha en god dag:)

    SvarSlett
  2. Nydelig stue! Jeg hadde likt meg godt på en kopp te der, ja;) Skikkelig hjemmekoselig! Du har tydeligvis sansen for detaljer både ute og inne;)Lovely! Cathrine:)

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...