søndag 13. mars 2011

Hjertelig velkommen!

Vinteren startet tidlig og ser ut til å ende sent... Våren er i aller høyeste grad HJERTELIG velkommen!
Jeg har fulgt med på mange interiørblogger i vinter og blitt inspirert til å opprette min egen blogg. Her er den! Og HJERTELIG velkommen til deg som kikker innom! Nå gleder jeg meg til å ta fatt utendørs - hvis bare de 60 cm med snø ville forsvinne snart... Enn så lenge får dette hjertet som jeg lagde av noen bjørkekvister pynte opp på trappa. Nå har det fått selskap av en potte med gule små påskeliljer.



Med ønske om en strålende dag til deg!!
Hilsen Fru. Underberget

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...