tirsdag 15. mars 2011

Blogglandia - here I come!



 Etter å ha fulgt med på interiørblogger i 1-2 år nå er jeg blitt inspirert til å lage min egen blogg. På NIB  bugner det av nyyyydelige blogger, og jeg kjenner meg kanskje bitte litt overflødig...?
Bloggen min skal tjene til inspirasjon for meg selv først og fremst, det gjør det jo goså greiere å komme i kontakt med andre bloggere. Samtidig er det hyggelig å kunne dele med kjente og ukjente hva som skjer hos oss i Underberget!

I dag har jeg lagt meg til som følger av flere interiørblogger. Utover våren skal jeg også gjøre meg kjent med hagebloggene. Hage og interiør er nemlig mine to store interesser :-)

Takk for i dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...