fredag 18. mars 2011

Engelsk perlagonia

Jeg må lage et innlegg til om perlagonia i dag! *smile*

Denne uken var jeg og handlet på Ica Maxi i Drammen og der hadde de fått inn et helt parti med engelske perlagoniaer til 10 kr stk!!!

Har ikke hatt engelsk perlagonia før, men har forstått at de har annerledes blader og er tofargede. Lurer på om man kan lage stiklinger av denne typen også???

Det var tre foskjellige fargekombanasjoner å velge mellom og til slutt ble jeg enig med meg selv at disse to måtte bli med hjem :-)




Nå pynter de nydelig opp i stuevinduet!
Riktig god helg til deg og dine!

2 kommentarer:

  1. Heisann og takk for hilsen!
    Velkommen i blogglandia....her er det kjekt å være :o)
    Bloggen din er jo kjempfin...helt proff....og må legge den til i bloggrollen jeg!
    Koselige saker du viser frem...er blomsterglad jeg...og jammen var du heldig med denne floraboken!

    Ha en fin kveld :o)

    SvarSlett
  2. de engelske pelargoniaene står kjempefint! hadde en i fjor som jeg kjøpte tidlig på våren.. den stod langt utover sommer'n! (dvs helt til jeg ble lei av den.. hehe. hadde sikkert stått enda lengre også.)

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...