tirsdag 1. september 2015

Rosa på ball

I går var de nydelig dag og jeg tok med meg kameraet 
for å fange inn de rosa skjønnhetene i hagen.




Erteblomstene danner en helt tropp av yndige og velduftende små dansere.




Høstfloksen er virkelig søt og gjør mye av seg selv om den står alene.




Purpursolhatten svinger seg så skjørtet bruser og tiltrekker seg 
sommerfugler som dansepartner i sommervinden.




Edderkopp-blomsten har kanskje sommerfestens mest spektaktulære kjole, 
men det skjuler seg torner langs stilken. Kanskje hun har blitt skuffet på ball en gang..?




Og til slutt har vi søstrene duehode som er både beskjedne og staselige.
Og hvis ikke regnet tar dem denne uka, holder flere av disse rosa skjønnhetene ut 
nesten helt til frosten tar dem.

. Jeg inviterte med meg edderkoppblomsten og erteblomstene inn i stua.
Husk å plukke inn blomster fra hagen du også :-)

Klem og smil fra Berit



6 kommentarer:

  1. Ja her var nydelige rosa på ball.
    Flotte blomster i hagen din.
    Håper jeg også klarer å få til litt mer planter
    i hagen neste år.
    Ønsker deg ei velsignet god uke :)

    SvarSlett
  2. Det var nydelige rosa blomster. Edderkoppblomsten har jeg aldri sett før. Den så ekstra spennende ut. Likeså duehode. Rosa er fint da. Hilsen fra Liv

    SvarSlett
  3. PRETTY IN PINK!! Her var det mange skjønnheter. Jeg falt for Edderkoppblomsten, som var helt ny for meg. Er det en staude eller sommerblomst? Ha gode dager.

    Jannicke

    SvarSlett
  4. Deilige rosa blomster!! Så skjønt ball du har i den fine og søte hagen din! Kjempefin blomstring.

    SvarSlett
  5. Å den hagen din altså!
    Her kan man drømme deg vekk :)
    Ønsker deg en nydelig helg!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  6. Så vackert med luktärtorna!!! Jag misslyckades helt i år!!! Allt gott från Sverige

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...