mandag 6. juli 2015

Feire før ferien

Forrige uke hadde vi noen fantastiske dager med deilig sommervær -
og siden jeg bare hadde en vakt på jobb ble det nesten som en liten ferieuke. 




Denne uka er det siste innsats på jobb med tre vakter før jeg har tre uker fri.
I år har vi rett og slett bestemt oss for hjemmeferie.




Siden ungene ikke er særlig glad i lange bilturer 
byttet vi heller reisen mot et basseng å ha hjemme i hagen!




Bassenget har allerede vært flittig brukt og med de varme dagene
har det vært vel verd pengene synes vi.




Med 30 grader i skyggen og 27 grader i vannet har vi det
VEEEELDIG godt her i egen hage :-)




I dag har regnet skyllet ned her på Østlandet 
og i det er ikke de beste værutsiktene framover heller ser det ut til... 
Men litt feriestemning har vi da heldigvis hatt!  *SMILE*


Ha en fin kveld!





5 kommentarer:

  1. Så flott basseng, med turkis vann! Det så virkelig nydelig ut å bade der, i din romantiske hage!

    SvarSlett
  2. Høres herlig ut å ha ferie i den flotte hagen din.
    Og så med et eget basseng, ja da kan dere f\virkelig kose dere.
    Ja de varme gode dagene i forrige uke gjorde virkelig godt.
    Håper det kommer noen flere igjen snart.
    Ønsker deg ei herlig uke :)

    SvarSlett
  3. Så flott dere har fått det i hagen!
    Skjønner godt at dere skal bruke ferien hjemme,blir nok mange koselige stunder med det bassenget plassert i hagen:)
    Så flott du hadde stellt i stand i hagen til jenta di sin bursdag i noen innlegg under her,tenker det var en perfekt dag:)
    Håper på mange solskinnsdager fremover også:)
    Klem Caroline

    SvarSlett
  4. Hei
    Så herlig det er i hagen deres nå, og jeg skjønner godt at dere vil være hjemme i ferien. Vi er også bare på småturer, og koser oss hjemme mellom turene.
    Kos deg og nyt sommeren.
    Klem Vivi

    SvarSlett
  5. Så koselig i hagen deres! Kan jeg spørre om hvor dere har fått tak i bassenget? Her er det 2 uker til på jobb før hytte- og Danmarksferie.
    God hagesommer! :)

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...