lørdag 11. april 2015

Idyll

Noen steder er så utrolig idylliske og dette stedet har liksom festet seg i
hukommelsen min.  I fjor kjørte jeg forbi på en tidlig vårdag og ble helt
betatt av den blå blomstringen ved denne gamle stuen.
 
 

 
Med det i bakhodet planla jeg å ta med kamera i går da jeg skulle besøke
min gode venninne ved Hønefoss, men selvfølgelig glemte
jeg kameraet igjen og mobilkamera ble nødløsingen.
 
Blomstringen har nettopp startet og tenker at neste uke er bakken enda mer blå...
 
Fortsatt god helg til dere!

7 kommentarer:

  1. Hei! Ser i forrige innlegg at du har polytunell, hvor fikk du tak i den og hvordan er dine erfaringer? God helg!!

    SvarSlett
  2. For et fantastisk sted=) Skjønner godt at du ble betatt=) Så fint dere fikk ordnet det utenfor med bark=) Jeg synes bark lukter fantastisk=) Fin helg til dere=) Vibeke

    SvarSlett
  3. Bare helt nydelig.
    Det gamle tømmerhuset og masse blomster på bakken.
    Ja noen ganger må en bare passe på å få tatt bilder.
    Ha en god søndag :)

    SvarSlett
  4. Så nydelig! Skjønner godt at du ville tilbake og ta bilde.

    SvarSlett
  5. Så nydelig! Skjønner godt at du ville tilbake og ta bilde.

    SvarSlett
  6. Skjønner du måtte tilbake !! Var på skogstur med en venninne for noen dager siden, med beskjed om å ta med kamera. Kameraet var tomt for batteri, så det ble mobil for meg også :-)
    Ha en fin søndag !

    SvarSlett
  7. Härligt! Vilken vackert hus! Alltid lika kul att kika in till dig...
    Varm kram,
    Titti

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...