torsdag 15. januar 2015

Gleder på en grå dag

Isj og usj for en vinter vi har!
I dag regner og sludder det og humøret har tidvis vært like grått som været.




Det er alltid noe å ergre seg over og når det skjer kjipe ting
er det desto viktigere å tenke på alt som er positivt :-)




I dag gleder jeg meg over:
 En koselig lunsj-date med en venninne,
Nyvasket hus (min månedlige vaskehjelp er gull verdt)
Hvor kjekt det er å være igang med bloggingen igjen!

Takk for at du tittet innom - håper du også får mange gleder i dag!




5 kommentarer:

  1. Og en flott bukett med tulipaner.
    Ja det er mange ting å glede seg over visst
    en bare tar seg tid til å tenke etter og ikke
    bare irritere seg over det første en før i tanken/øynene.
    her har det vært en dag på Ikea. Så nå er det noen timer med
    skruing forran oss. Ikke i dag tenker jeg, men kanskje litt hver
    dag fremover til vi blir ferdige. Har kjøpte nye møbler til soverommet.
    På tide det etter å ha vært gift i 30 år. Er faktisk første gang vi har alt nytt.
    Håper det blir slik vi(jeg) har tenkt.
    Ha en flott kveld :)

    SvarSlett
  2. En glede var å være innom bloggen din og se de fine bildene :-)

    SvarSlett
  3. Så glad jag blir av dina härliga och färgglada bilder...tack!
    Varm kram,
    Titti

    SvarSlett
  4. Lett å erge seg, men fint når man klarer å fokusere på det som er hyggelig=) God helg til dere=) Vibeke

    SvarSlett
  5. Med en sånn munter, vakker, frisk og fargerik bukett tulipaner må en jo bare bli glad:) Ha en god helg! Jannicke

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...