lørdag 21. desember 2013

Snøkrystaller

I fjor ble jeg så betatt av Tante Monicas snøkrystall-kalender som du kan finne HER.
Men siden jeg ikke kan denne fine heklekunsten, ble det dessverre ikke noen snøkrystaller 
på juletreet vårt i fjor. Likevel ga jeg ikke opp, for slike ville jeg også gjerne ha *SMILE*



En snill kollega gav meg noen som hun hadde heklet og resten har jeg funnet i et par omganger 
på en bruktbutikk i løpet av året! Gleder meg veldig over denne samlingen jeg har fått!
Nå skal de strykes og stives og få på snor før de skal henges opp på juletreet.

En glad og fin dag ønskes dere alle!

11 kommentarer:

  1. Blir nok flotte å ha på juletreet.
    Ha en herlig førjulslørdag :)

    SvarSlett
  2. Så utrulig nydelige dei var❤ønsker deg og dine ei riktig god jul!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Jeg så heklede snøkrystaller i et blad i høst, og fikk skikkelig lyst på slike. Dessverre kom jeg aldri så langt at jeg fikk startet produksjonen. Bra du fikk dine. De blir sikkert fine på treet:)

    SvarSlett
  4. Nydelige snøkrystaller! Takk for linken, den tar jeg vare på.

    SvarSlett
  5. Dette var fiine snø krystaller,kan tenke meg det blir kjempefint på juletreet :)
    Så takk igjen Berit for all oppmuntring du har gitt ♥ Det har betydd MYE :)

    KOS DEG og nyt julen sammen med familien din ♥

    Jule klemmer fra

    Bentemor

    SvarSlett
  6. Kjempe søte. Har selv vurdert å prøve å hekle noen, men det har blitt med tanken. Ha en riktig god jul!

    SvarSlett
  7. Så fine heklede snøkrystaller!!
    Tenker de blir fine på juletreet:)
    Vil ønske deg en riktig God Jul!!
    God juleklem fra Reidunn

    SvarSlett
  8. Vill önska en riktigt God Jul!

    Kram från Helen

    SvarSlett
  9. Åhhh, de var skikkelig søte=) Skjønner godt at du vil ha dem på juletreet=) Ønsker dere ei trivelig jul=) Håper dere får den jula dere ønsker dere=) Vibeke

    SvarSlett
  10. JEG ønsker ei riktig GOD JUL og godt NYTTår 2014.

    SvarSlett
  11. For noen nydelige snøkrystaller!
    Ønsker deg og dine en fantastisk julefeiring:)
    Klem Caroline

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...