tirsdag 4. august 2015

Sommerregn og te

Akk ja, at denne sommeren ikke går inn i historien 
som en av de beste kan vi vel være enige om. 
Hva gjør man da når det regner? 




Her hos oss har det blitt en del kortspill i sommer 
og det har vært gøy for hele familien. 
Her en dag ville jeg gjøre litt ekstra ut av det og dekket til ettermiddagste, 
eller afternoon tea som det jo så fint heter :-) 




Jeg har vokst opp med te-elskende foreldre, men nå ble det te ala svigerfar, 
nemlig fersk mynte fra hagen. Det smakte helt nydelig! 
Når det bare tørker opp ute skal jeg ta inn mer mynte 
og tørke forsyninger av te for vinteren. Mmm!

Ha en fin kveld!



"We are like tea-bags. 
We don't know our real strength until we get into hot water"




5 kommentarer:

  1. Koselig å gjøre litt ekstra ut av en regntung ettermiddag.
    Heldigvis var det flere fine dage etter hverandre her i helga,
    så da fikk vi virkelig kost oss ute. Grilla og snekkerte drivhus.
    Kan jo håpe på at det blir en flott august og en herlig høst.
    Ønsker deg ei velsignet god uke :)

    SvarSlett
  2. Vi er i tredje ferieuka nå og synes det ikke har vært helt håpløst. Men hadde ikke hatt noe imot noen superflotte uker fremover.

    SvarSlett
  3. Høres ut til at dere gjør det beste ut av det, tross regnet. Du gjør det så koselig, så dette ble nok en fin ettermiddag, tenker jeg.

    Klem Vivi

    SvarSlett
  4. Så koselig da. Nydelig dandert. Så smart å ta vare på alle øyeblikk og nyte de, uavhengig av været.

    SvarSlett
  5. Hørtes veldig koselig ut. Te...hvilke mynte bruker du til te og bare det? har nemlig masse urter i hagen som jeg bruker til mye, men har ikke laget te enda. :)

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...