fredag 18. november 2011

UTFORDRING: Lysfat

Dagene blir mørkere og det er tid for å tenne lys inne. Det gir ro og god stemning.
På lysfatet mitt har jeg samlet lys og telysholdere sammen med andre ting som jeg liker.


- Landstads salmebok- fordi jeg liker så godt salmetekster!
- En klokke - fordi gamle klokker er så fine!
- En engleboks - fordi den er så søt!
- En krone - fordi det gir en liten rojal touch i hverdagen *smile*
- En pyntet fyrstikeske - fordi det er både pent å praktisk å ha den med på fatet


Med dette innlegget slenger jeg meg på hos Maria med bloggen Fabelaktig, hvor hun oppfordrer til å vise fram lysfatene våre. Hvis du vil se flere lysfat kan du klikke inn HER.


Ønsker alle en fin fredagskveld og en riktig god helg!
Her er det syke barn og våre planer om svømmehall, IKEA-tur og bowling ser ut til å bli utsatt til en annen gang... Jeg håper å få sydd et par juleputer og strikke litt videre. Hvilke planer har du for helgen?


Klem fra Berit

9 kommentarer:

  1. Mmm.. koselig. :) Jeg falt veldig for den klokken din. Så vakker!

    SvarSlett
  2. Veldig fint :))Fyrstikk eska var så fin og at du satt opp den salmeboka ! Nostalgisk og koselig ♥

    Klem Bente

    SvarSlett
  3. Så pent satt sammen, stemningsfullt. Liker gamle salmer jeg også. Og gamle nostalgiske ting i det hele tatt:)

    Takk:)) Var veldig enkelt å lage de hjertene, koselig holde på med, og ble svært så fornøyd med resultatet, beholder noen selv og gir bort resten til jul tenker jeg.
    Silkis papirleire får du kjøpt "overalt" der det selges Panduro-produkter.Her hos oss har de hobbykork i bokhandelen, det var der jeg handlet.
    Lykke til :)

    SvarSlett
  4. såå koselig lysfat:)
    god lørdag og god bedring, får håpe du blir bedre:) Velkommen skal du være imorgen på juleåpning:)

    Gode klemmer fra myrullpiken<3

    SvarSlett
  5. hei på deg!
    Jeg håper du har hatt en fin helg så langt,

    I dag annonserte jeg premiene på utfordringen du er med på inne hos meg. Ta en titt du også :)

    Fineste søndag!
    Maia

    SvarSlett
  6. Har du sett denne? Tror du vil like den :) http://thegreengardengate.blogspot.com/

    Det er koselig med mørket - og lys vi kan tenne. Det er det beste (eneste ;)) som er godt med vinteren. Ha en god uke. Hanne

    SvarSlett
  7. Hei Berit. Dette var helt nyydelig. Av alle lysfat jeg har sett på denne utfordringen, så er det ditt fat som tar pusten fra meg! For det første var fatet du har brukt utrolig lekkert og ser ut som det kommer fra forgangen tid..Salmeboken og klokken som pynt på fatet synes jeg var bare nydelig!:) Du har virkelig øye for vakre detaljer:) Jeg har ikke fått kommentert hos deg eller noen andre de siste dager. Jeg har noen betente armer og skuldre som gjør det nesten umulig for meg å bruke pcen:( Satser på at jeg er bedre om en ukes tid:) Da vil det sikkert komme et lite innlegg fra meg og:) Håper du har hatt en koselig helg. Ønsker deg en god ny uke. God klem Ellen.

    SvarSlett
  8. Så koselig lysfat. Tror jeg må hive meg på denne utfordringen jeg også. En god dag og klem til deg

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...