mandag 20. april 2015

Hagemessen 2015

Lørdag var jeg innom Hagemessen på Lillestrøm. 
Heldige meg hadde vunnet en gratisbillett hos Karis Atlier.




Ikke tvil om at hage er populært, for her gikk man i kø.
Mange flotte stands og fristelsene sto selvfølgelig også i kø...




Jeg handlet med meg en uimotståelig liten vannkanne 
og en fin emaljert dunk for kompost hos I Gros Hage.
I tillegg ble det noen plantespyd og pelargoniaer hos Buketten.




 Jeg ble ganske surrete i hodet av alle menneskene og inntrykkene, 
i tillegg til å holde styr på handletralla mi hvor plantespydene stakk ut...
Bildene ble knipset i full fart og er dessverre ikke helt skarpe.




Jeg gikk to runder i hallene, men klarte ikke finne noen forhandlere for hagedammer.
Det var litt skuffende, for jeg har nemlig en liten dam-plan i hodet!




Min favoritt hage på messen! 




Med mindre kø hadde nok messen blitt en bedre opplevelse,
men inspirerende var det likevel. 

Nå er det ny uke og sola skinner, jeg har litt fri 
og det er tid for jobbing i egen hage. HERLIG! 

Ha en strålende uke dere også!











8 kommentarer:

  1. Jeg regnet nesten med at du hadde vært der. Det hadde jeg planlagt også, men her er det veldig hektisk om dagen.

    SvarSlett
  2. Hei. Titter innom med en liten hvedagshilsen,
    Ønsker DEG en fin VÅR.

    SvarSlett
  3. Messer er så gøy,og så travelt!!!! Må ha tungen beint i munnen!Så koslig at du rakk. Knipse noen bilder....kunne tenkt meg på messen selv jeg men det får bli en annen gang!!! Det ser veldig kjekt og inspirerende ut :))))
    Ha en god ny uke!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  4. Jeg var der jeg også, men stoppet egentlig bare to steder, nemlig hos Gartneriet Spiren og Garden Living ;)) Det er derfor jeg reiser dit, så alt det andre blir egentlig bare bonus. I Gros Hage er jeg alltid innom når jeg er der, for hun har så mye fint.

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  5. Ikke noe messe på oss iår. Hadde tenkt en tur innom Garden Living, men fant ut at det ble mye "styr"for en stand, og for en lydsensitiv dame,måtte vi velge det bort. Så det ble fuglekvitter i hagen isteden.
    Nyt våren :-))

    SvarSlett
  6. Så bra du deler
    masse fine bilder
    dette kunne jeg tenkt meg
    men sikkert litt litt masse folk for meg;)
    nyt dagen
    klem Eli:)

    SvarSlett
  7. Åh vilken härlig mässa, kul att se! Alltid lika kul att kika in till dig...
    Varm vårkram,
    Titti

    SvarSlett
  8. Så gøy med hagemesse=) Skulle gjerne bodd litt nærmere ser jeg=) Håper alt står bra til hos dere=) Vibeke

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...