mandag 27. april 2015

Framgang

Det jobbes i hagen fra tidlig til sent. I påsken startet vi med utvidelse av 
området ved kjøkkenhagen og trinn for trinn blir det nå ferdig. 




Her har jeg gravd ut gresstorv og fylt på med dukk og bark. 
Det åpne området til høyre skal bli et spesielt bed. 




Forrige uke har vi virkelig stått på 
og jeg må innrømme at jeg kjenner meg ørlite sliten...




Trinn to var å grave ut enda et stykke plen og da leide jeg inn en ungdom til å spa :-)
Tilsammen har vi vel gravd opp ca 30 m2 med gressplen!




Her blir plenstykkene "transplantert" for å fylle ut ujevne områder.
Til høyre har vi rullet fram plattingen som sto ved husveggen.
Den skal inntil brakka hvor vi skal gjøre noe lurt ;-)




Lurt og nødvendig var det faktisk å flytte plattingen.
I helgen leide vi en lift og for å komme til å vaske huset før maling
måtte plattingen bort. Om et par uke håper jeg vi er ferdige med både
husmaling og hageprosjekter. Resten av sesongen skal bare nytes!


Fortsettelse følger....
I mellomtiden får dere ha en strålende ny uke :-)


4 kommentarer:

  1. Det er så gøy å se trinn for trinn hva du finner på. Gleder meg til fortsettelsen : )

    SvarSlett
  2. Jammen står dere på. Dere er flinke.
    Og så blir det fint. Spennende å se hvordan det blir til slutt.
    Lykke til :)

    SvarSlett
  3. Skal si dere står på:)
    Men så er det vel litt sånn med alle oss "hagegale",at det stadig dukker opp prosjekter som skal prøves ut;)
    Det blir hvertfall kjempeflott,gleder meg til fortsettelsen.
    Klem Caroline

    SvarSlett
  4. Veldig gøy med utvidelse av kjøkkenhagen=) Lykke til med prosjektet=) Vibeke

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...