søndag 23. november 2014

Lys og stemning i hagen

Her har det kommet et ørlite dryss med snø i natt 
og det var til stooor glede blant ungene her i huset! 




I ettermiddag tok storebror og jeg runden rundt i hagen for 
å tenne masser av stearinlys 
og fylle på med frø og nøtter i fuglematerne. 




Disse hjertelyktene har jeg hatt inne tidligere, men så ble de lite brukt og så har 
jeg heller flyttet dem ut i epletreet hvor de pynter opp både med og uten lys.




Det er så koselig med lys i hagen....
Skumringstimen går fort og nå er det allerede mørkt ute.




Ha en koselig søndagskveld!


8 kommentarer:

  1. Er jo så koselig med lys ute i hagen.
    Må jammen se om jeg finner noe jeg kan bruke som
    de små epletreene våre kan tåle å ha på grenene.
    Er nok ikek så ofte min kjære heller husker å kjøpe
    med seg blomster hjem. Men denne dagen skulle han
    ha med seg blomster til noen andre, og da husket han
    jo å kjøpe med til meg også , hehe. Som regel må
    jeg minne han på det.
    Ha ei herlig uke :)

    SvarSlett
  2. Hei
    Det blir så koselig stemning med tente lys. Jeg har også noen lys foran inngangsdøra, og de brenner døgnet rundt.
    Ønsker deg en fortsatt fin søndag, og ha en fin ny uke. Klem vivi

    SvarSlett
  3. soooo festlich!!! einen schönen abend wünscht angie

    SvarSlett
  4. Herlig stemmning!
    Ønsker deg en fin ny uke:)
    Klem Caroline

    SvarSlett
  5. Heisann - det var bare utrolig koslig å "lyse opp" hagen på den måten!!!Det skal jammen jeg også gjøre etterhvert - men ikke i år,først må hagen bli enda mer litt hage enn den er akkurat nå!!!! Men jammen klødde det godt i fingrene nå ja ;)))
    Du gjør det kjempekoslig rundt deg!!!!

    Toveklem :)

    SvarSlett
  6. Lykter og levende lys i hagen er såååå koselig! Hos deg ser det helt magisk ut:)
    Fin uke til deg:)

    SvarSlett
  7. Så vackert...så mysigt! Härliga bilder....
    Varm kram,
    Titti

    SvarSlett
  8. Så fint du og storebror har gjort det!!! Han er flink!! Så herlig å ha en sånn god gutt. :):) Det ble helt nydelig med alle de tente lysene i den skjønne hagen din. Så stemningsfullt.

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...