lørdag 23. august 2014

Innhøsting

Jeg er så glad og stolt over årets avling fra drivhustunellen vår!
Tomat- og agurkplantene vokser som bare det og et par dager i uken
kan jeg hente inn slike herligehter som dere ser her!
 



Mmmm, dette er luksus - å kunne spise så mye en vil av egenproduserte grønnsaker.
 


 
 

Noen av agurkene har blitt rimelig store. Disse plukket vi inn da vi kom fra ferie.
 
 


 
Gulrøtter har det også blitt. Store og fine og smaker kjempegodt.
Ingen gulrotfluer i år :-)
 
 
* * *
 
Dagene går fort nå som jobb og skolestart er i gang. Jeg rekker knapt nok å poste
innlegg og enda mindre kikke innom dere og kommentere.
Men høsten er rett rundt hjørnet og da blir det bedre tid forran pc'en.
 
Ha en fotsatt god helg så lenge :-)
 
 
 

9 kommentarer:

  1. Ingenting smaker så godt som selvdyrkede grønsaker :-)) God helg!

    SvarSlett
  2. Flott avling. Har dyrket jeg også men kun tomater og paprrika i år.
    Ingen ting er så godt som det man dyrker selv.
    God helg !!

    SvarSlett
  3. Ja, det er herlig med egne tomater og agurk, og de gule tomatene dine så veldig gode ut. Misunner deg gulerøtter, for av en merkelig grunn, så får jeg ikke til det i min hage.
    Ønsker deg en fin helg videre. Klem Vivi

    SvarSlett
  4. For noen fantastiske grønnsaker!! Du har virkelig lykkes med kjøkkenhagen. Jeg er sikker på at smaken er helt spesiell!

    SvarSlett
  5. Herlig å kunne høste fra egen avling.
    Flotte grønnsaker hos deg.
    Må prøve meg på gulerøtter en gang. Det
    smaker ekstra godt når en kan hent de inn
    fra egen hage.
    Ha ei riktig god siste augustuke :)

    SvarSlett
  6. Synes du har all grunn til å være stolt=) Artig å høste fra egen hage. Det er noe av det beste jeg vet=) Kos deg i hagen=) Vibeke

    SvarSlett
  7. Oj, så mange herlige godsaker! Nam! Det så godt ut! Så flink du har vært ;-)

    Ønsker deg en super fredag og en riktig god helg!

    SvarSlett
  8. Her var det mye godt.
    Og ingenting smaker bedre enn egenproduserte grønnsaker.

    Må du ha ei god helg, og har du tid og lyst, kan du bli med på give awayen min.
    :) Inger

    SvarSlett
  9. Wow så frodige og fantastiske godsaker du viser - og egenproduserte....herlig! Det er jo de beste! Riktig god søndag ☺

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...