fredag 18. juli 2014

Ny milepæl!

I kveld hadde jeg planlagt å legge ut noen bilder av kjøkkenhagen. 
Men så oppdaget jeg at besøkstelleren plutselig hadde passert 200.000 besøkende
 og DET må jo markeres littegranne :-)




Uten dere kjære lesere ville bloggingen bare vært halvparten så gøy og givende. 
Tusen tusen takk for alle deres koselige hilsener og gode ord!
Å lese kommentarene deres varmer og gleder hjertet mitt, 
og ofte har det vært en hilsen på bloggen som har gjort dagen min lys og fin isteden for grå. 
TUSEN TAKK igjen til alle dere kjære lesere!

Legg igjen en hilsen her så er du med i trekningen på en overraskelses-premie den 15. august!






14 kommentarer:

  1. Gratulerer med over 200.000 besøkende:) Jeg er takknemlig for at jeg har funnet veien inn i den utrolig innholdsrike bloggverdenen - her kan vi hente inspirasjon og koble av fra travle hverdager...og kjenne på at vi er mange som deler de samme interessene - med variasjoner:) Har fulgt deg lenge, alltid trivelig å kikke inn hos deg:) Klem i sommerkvelden

    SvarSlett
  2. Gratulerer! Koselig å titte inn på bloggen din og se alle de fine bildene dine!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med et høyt besøkstall.
    ja det er morsomt å blogge.
    Ønsker deg ei velsignet god sommerhelg :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer masse med høyt besøkstall!
    Jeg har fulgt deg lenge og elsker bloggen din - flotte bilder og mange
    gode tips å ta med seg:)
    Gleder meg til å se bilder fra kjøkkenhagen:)
    Tusen takk for hyggelig hilsen hos meg - skulle ha bodd i nærheten, så kunne vi snekret sammen:))
    God helg!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  5. Så hyggelig med så mange treff=) Jeg skjønner godt at det blir mange treff, for bloggen din er supersøt og hyggelig=) God helg til dere=) Vibeke

    SvarSlett
  6. GRATULERER !! Ja, 200 000 er maange besøkende ! Fullt forståelig, bloggen din er jo så fin og ikke minst inspirerende !! Ha en superfin helg !!

    SvarSlett
  7. Gratulerer med flotte besøkstall! :)
    Så koselig med sommerfeiring. Jeg blir gjerne med og prøver lykken. ;)
    Fortsatt god sommer! Kos deg og nyt! :)

    SvarSlett
  8. Fantastisk med 200 000 besøkende!! Gratulerer så mye:)
    Måtte ta meg en liten runde i dag. Godt å sitte inne litt i den utrolige varmen.
    Du viser så mange flotte blomster fra hagen din. Skjønner at her er det ei med grønne fingre:)
    Kos deg videre i sommervarmen!!:)
    Klem fra Reidunn

    SvarSlett
  9. Gratulerer med flotte visningstall - alltid artig å runde ny milepæler!
    Koselig i hagen!!
    Ønsker deg en fortsatt fin sommer!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  10. Gratulerer med milepæl med besøkstall! Det er alltid koselig å se hage- og interiørbildene dine :)

    SvarSlett
  11. Gratulerer med 200.00!! Jeg er gjerne med i trekningen:)

    SvarSlett
  12. SÅ koselig med sommerfeiring !
    Gratulerer med så flotte tall .
    Jeg vil gjerne bli med .
    Alltid koselig med et besøk her hos deg .
    Fantastisk fin hage og alltid så spennende å følge med på hva du driver med .
    Ha fortsatt fine sommerdager !
    klem Anne

    SvarSlett
  13. Da var jeg tilbake fra ferie:)
    Gratulerer med stort besøkstall,kjempegøy!
    Synes det er så spennende å kikke inn til deg her,alt det flotte du får til i hagen,inspirerende!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  14. Gratulerer så mye med høye besøkstall! :)
    Jeg følger flittig med, og synes det er kjekt å lese og se bilder fra den nydelige hagen din!

    Klem fra Linn Therese

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...