mandag 21. juli 2014

Jeg har ryddet!

Bak trappen og ved siden av sitteplassen vår har det alltid vært en rotekrok. 
Her har det vært oppheng for hageslage, murerbøtter for oppsamling av dryppvann fra kranen, 
tomme blomsterpotter osv. Med sitteplassen rett ved siden av la det liksom
en liten demper på stemningen. 




Nå har mannen flyttet vannutaket til en annen vegg og vips fikk jeg ånden over meg
til å rydde og pynte her. Det gikk så fort at jeg ikke rakk å lage noe før bilde, he-he.
Tidligere har jeg nøye unngått å fotografere dette hjørnet, det har jo vært langt fra presentabelt... 




Nå er er det blitt en fin krok med samling av kjære ting. 
Mannen lagde en hylle av en avsagd palle og jeg satte et par gamle margarinkasser oppå. 




Min aller siste anskaffelse er denne fine damen her.
 Hageland hadde halv pris og da fikk hun bli med hjem :-) 




Med disse bildene tar jeg en liten sommerpause her på bloggen.
Tusen takk for alle koselige og hjertevarmende kommentarer fra dere!
Ønsker alle fortsatt mange deilige sommerdager :-)


Varme smil og glade sommerklemmer fra meg til deg! 


11 kommentarer:

  1. Det ble jo en kjempekoselig krok.
    Mange fine ting der, og den dama var nydelig.
    Riktig god ferie til deg.
    Kos deg :)

    SvarSlett
  2. Du har fått det så utrolig fint i hagen din!!
    Tenk så deilig med egen kjøkkenhage. Alt smaker så mye bedre av det man har dyrket selv:)
    Den dama var bare så nydelig og passet perfekt i den nye kroken din!!
    Ønsker deg en god sommerferie!!:)
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  3. Jättefint...helt underbart! Gillar verkligen dina fina saker! Nu fick jag lite ny inspiration själv, tack...
    Ha en fin vecka.
    Sommarkram,
    Titti

    SvarSlett
  4. Det må være morsomt å få en rotekrok til å se sånn ut. Kjempefint! God ferie! Anne

    SvarSlett
  5. Slike kroker kan vi like,sier bare jeg!!Elsker alt du har fremme,som lager det koslige miljøet ditt!Slike kroker vil jeg også ha maaange av…akkurat nå er det jeg som har maaaange kroker som ikke blir fotografert,hihi ;)
    Toveklem .)

    SvarSlett
  6. Det er vel vanlig at vi har enkelte kroker eller områder vi helst ikke fotograferer...
    Nå ble det i alle fall en kjempekoselig krok du kan være stolt av :)

    SvarSlett
  7. Å for noen knallfine ting! Du har virkelig laget et strålende oppsett. Dette ble et nydelig, fransk tablå.

    SvarSlett
  8. Heisann sveisann :)))

    Håper du har fine dager fortsatt i ferien!!!
    Kanskje jeg kan bidra til at de blir enda finere….om du sveiper innom bloggen min finner du en liten overraskelse!!!! ;)
    Toveklem :I)

    SvarSlett
  9. SMUKKE billeder -og rigtig god sommer til dig.
    Mange hilsner Susan

    SvarSlett
  10. Så koselig det ble der da! Masse flotte elementer!
    Og så koselig en kjøkkenhage du har! Veldig praktisk og greit med pallekarmer - jeg har også ordnet kjøkkenhage i karmer i år. Elsker den!
    Fortsatt god sommer!
    Titti-klem

    SvarSlett
  11. Så flott du hadde stellt istand her!
    Så stilig med de sinkbaljene på veggen.
    Jeg har noen sinkbaljer stående her og,å kanskje jeg burde hengt de opp:)
    Å i innlegget under...WOW,så flott!
    Kjempefin den kjøkkenhagen din,skulle gjerne hatt en slik jeg og!
    Klem Caroline

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...