onsdag 26. juni 2013

Noen hagebilder

En liten rusletur i hagen med kameraet i går.
 
 


En titt rundt hjørnet. Bak hagestua mi ligger kjøkkenhagen.
Jordbærene har gått fra blomst til kart. (Må huke å legge over nett)
Hååååper ikke alt blir modent mens vi er på ferie...
 
 
 
 
Deilig med en soldag igjen og i går ble plenen klipt før ferien.
En snill venninne skal vanne en del av blomstene og krukkene mine
og så har vi også god hjelp til vanning i drivhuset og plenklipping.




I dag står rydding og pakking på programmet.
Selv med lister og planlegging tar det tid å finne alt som må med.
Og de siste forberedelsene tar alltid lenger tid enn man tror...

Nå er det vel best jeg setter i gang - ha en riktig fin dag der du er!!





 
 

10 kommentarer:

  1. så fint :) her er problemet ikke vanning av krukker, men å tømme de for vann.. :P det blir alt for mye til tider..

    SvarSlett
  2. Så frodig og fin hage du har!!
    God du har sikret deg en vanningshjelp i ferien:)
    Ha en fin ferie!!:)
    Klem Reidunn

    SvarSlett
  3. Du har det så fint hos deg, heldig du er som har ei snill venninne som hjelper til når dere er på ferie.

    Her har æ broren min som både passer hestene, hønene og hagen min, så æ e heødig æ og.

    Ha en fin ferie, vi tar ikke ferie før rundt i midten av juli, for vi har løp til Sunnybell den 20.7. og tenkte og kjøre bort noen dager etter det.

    Lisbeth ;)

    SvarSlett
  4. Kjempe fine bilder fra hagen din. Veldig frodig og fint!

    Ønsker deg en kjempe fin ferie! Klem

    SvarSlett
  5. Så hyggelig hage du har, og flott kjøkkenhage!

    God ferie!

    SvarSlett
  6. Så utrulig nydelig hage du har,frodig og grønnt og velstelt:)
    Herlig tid nå når ein kan nyte dagene ute!
    Ønsker deg ein forsatt fin sommer!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Det er godt å ha god hjelp med hagen når en skal være
    borte ei stund. Her tror jeg ikke vi kan være borte mer
    enn vel ei uke. Blir alt for lenge for planter og dyr.
    Kan jo håpe naboene skal være hjemme på den tida.
    Så koselig det var med "himmel" fra epletreet.
    Ønsker dere en riktig god ferie :)

    SvarSlett
  8. Åååååh for en drømmehage Berit♥ Ser så fint og koselig ut! Ønsker dere en nydelig ferie:)
    God klem fra Ellen

    SvarSlett
  9. For en herlig hage du har.
    Er vel nesten så du ikke har lyst til å reise fra den.

    God ferie.

    klem fra Inger

    SvarSlett
  10. Så utrolignkoselig det er i hagen din! Gleder meg til jeg kan stelle å ordne i egen hage ;) Alltid litt styr når man skal pakke til ferie, men når man er avsted blir det alltid bra! Kos dere masse:) klem mirjam

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...