onsdag 19. juni 2013

Hagestua i sommerpynt

For et par uker siden fikk vi vasket og malt hagestua
og nå framstår den litt mer presentabel!
 



Har funnet fram litt pynt og gjort det litt koselig rundt veggene.
Eeeeeelsker den grønne vannkanna som mannen min brakte hjem!!



 
Trekassen (t.v) fant jeg en gang langs veien, mens bordet og stolen er fra søppelplassen...
Trekassen (t.h) og riven fkk jeg av en nabo. Heldige meg!
Zink-krakken er fra en loppis, tror den har vært brukt til en campingvogn?
 


 
Og så har et par andre skatter kommet til heder og verdighet:
To emalevasker henger fint under vinduet og fungerer som blomsterkasser.
En liten samling av zinkbøttene mine står også her.
 



Med blondegardiner bak vinduene ble dette sååå fint synes jeg.
Nå gjenstår bare å male vinduskarmen og pusse vinduene....

 


På baksiden har jeg vannkannene mine stående på rekke og rad.
Et par bjørkehjerter pynter opp på veggen.  *I love my Garden*


Jeg slapper aller best av hjemme i hagen, og jeg må si at i år er det
egentlig ikke så om å gjøre å reise på ferie... Men turen er bestilt og
mor må nok være med - tenker det blir nok bra med ferie likevel!




 

12 kommentarer:

  1. Så koselig sommerpyntet hagestue !
    Flott sinksaming og vaskene med blomster i var så fine .
    Skjønner godt du trives her !
    Hageliv er balsam for sjelen..
    Ha en fin dag !

    SvarSlett
  2. Her var det blitt utrolig koselig!!:)
    Det er så fint å kombinere zink og gammelt tre:)
    Artig med vaskene som blomsterurner!!
    Det er alltid godt med en liten ferie. Så gleder du deg ekstra til å komme
    hjem igjen til den flotte hagen!!:)
    Fin dag til deg:)
    Klem Reidunn

    SvarSlett
  3. Å så koselig du har dillet Berit!
    Kjempe herlig hos deg!
    Nyt....

    Klem Camilla.

    SvarSlett
  4. Ja med en så flott hage og hagestue er det aller best
    å feriere hjemme. Nok å gjøre blir det jo også med
    bedd som skal lukes og grønsaker som skal passes på.
    Men det er jo alltid godt å komme seg unna litt da.
    Du har fått tak i så mange fine ting. Kasser og kanner.
    Ble jo så flott den hagestua di.
    Ønsker deg mange gode sommerdager :)

    SvarSlett
  5. Så mange koselige ting!
    Og så fint du har gjort det rundt hagestua di.

    Vigdis

    SvarSlett
  6. Åhhh! Så utrolig fint og koselig! Herlige skatter du har pyntet med. Skjønner godt at du trives hjemme i hagen ;-)

    Ha en en flott kveld!

    SvarSlett
  7. Artig. Samler litt du skjønner jeg :)

    SvarSlett
  8. Du har det så nydelig og så velstelt❤

    SvarSlett
  9. Nå skal jeg også fram med litt av det som står på låven. Jeg fikk masse ideer. Jeg likte spesielt vaskene, men det har jeg ikke.

    SvarSlett
  10. Så nydelig du har fått det :) Her kan du kose deg mye. Utrolig flott å bruke gamle vasker til blomterpotter :) Håper du koser deg på ferie når den tid kommer, selv om du slapper aller best av i hagen. :)

    Klem fra Lite hi

    SvarSlett
  11. så flott! og så mye fin pynt, med herlig patina :)

    SvarSlett
  12. Så fine bilder. Du er flink til å pynte opp i uterommet. Dette var inspirerende.

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...