lørdag 21. juli 2012

Lørdagshilsen

I dag har jeg begynt å luke og rydde klart for et nytt blomsterbed.
Og ligget i fluktstolen og kost meg over solen og varmen.
En klem har jeg også fått - og gitt! En riktig så bra dag så langt!


"Slik en blomst trenger solen for å bli blomst,
slik trenger et menneske kjærligheten for å bli menneske."
- Phil Bosmans

God lørdagskveld videre og
takk for at du tok deg tid til å titte innom her hos meg!

Today I have done some weeding and then I
enjoyed laying in the sun - quite a nice day!
I hope you enjoy summer where you are, have a nice evening!

6 kommentarer:

  1. Nydelige ord Berit :))
    Her regner det :/ og ganske kjølig,brrr
    Nyt dagen videre,gleder meg å se bedet :)

    Benteklem

    Ps.Kommer en liten oppmuntring til deg en dag ;)

    SvarSlett
  2. Så bra at du har hatt en bra dag :) heldige dæ som har sola som skinner, her e det gråvær og regn og 13g brrrr.....

    Håper sola fortsatt skinner på dæ ha ei fin helg, hilsen Lisbeth <,)

    SvarSlett
  3. Så heldig du er som har sol og varme - har vært litt sol her i dag, og jeg fikk vel med meg en halvtime....men bedre enn ingenting!
    Koselig blomsterbilde!

    SvarSlett
  4. Deilig! Jeg skriver et innlegg om roser i krukker. Poster det kanskje i morgen!

    SvarSlett
  5. Hei!
    Høres ut til at du har hatt en super dag! Håper vi får en solskinnsdag i morgen også!

    Nyt kvelden! Klem

    SvarSlett
  6. Flink du har vært! Og så bra at du også har fått kost deg i sola, det er nesten noe av det viktigste man kan gjøre! ;)
    Må bare si at du har ett fantastisk nydelig rosebed (Forrige innlegg)!
    God helg videre :)

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...