tirsdag 17. januar 2012

Vinterhagen

Det er fint i hagen nå. Rimfrosten pynter opp og lyset er så fint!


Ungene og jeg lagde noen slike lykter av syltetøy- og sennepsglass til nyttårsaften 
som vi hengte opp i epletreet ved uthuset. Til noen har jeg festet litt pynt også.
Det er så koselig å tenne lyktene i trærne når det begynner å mørkne om ettermiddagen.


Har to juleroser i potter ute, men de blomstrer ikke lenger... 
Knep av blomst og blad på den som står i yttergangen og stakk ned i snøen her. 
Håper alle plantene overlever vinteren slik at jeg får plantet dem ut i hagen til våren!


Kjøkkenhagen ligger ennå  i dvale...

På rusleturen min i hagen i dag har jeg begynt å legge litt planer - 
mer om det en annen gang...


Klem fra Berit

PS: Jeg gikk i gang med liten make-over på bloggen min nå i kveld.
Ble litt annerledes uten alt det lysegrønne...hva synes dere??

5 kommentarer:

  1. Det er virkelig et flott vintervær om dagen. Er ute en tur hver dag med vovsen min. Hun regelrett baser i snøen og ser ut deretter også. Puddel med masse pels = snøklumper over alt. Vakkert bilde av lyslykten ute. Ja det er veldig koselig å tenne lys rundt omkring i hagen når mørket senker seg. Det virker så eventyring koselig på noe vis :) Søt lite snuppe du har da :) I vinterferien blir huset vårt fylt av barnebarn og døtre. Gleder meg og teller ned ukene :). Ha det fint,klem Merethe

    SvarSlett
  2. Det var vakre bilder ♥
    Kjekt å kan fange slike små øyeblikk :))og ikke minst å ha planer å se frem til
    Gleder meg å følge deg videre !!! Tuuusen takk for koselig kommentar,blir like glad hver gang :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Åh, det er så flott med rimfrost! Fine bilder du viser.
    Her er det bart og rundt 0 grader for tiden, og ingen rimfrost...
    Men vinteren er ikke helt over enda! ;)
    Det er så koselig å titte innom her hos deg.
    Klem

    SvarSlett
  4. Fine bilder ♥ Det er så vakkert når det er vinterhvitt og kaldt!

    SvarSlett
  5. De fleste gleder seg til sommeren nå. I alle fal de som har hageinteresse.

    Her brukes vinteren til forberedelser til sommerens store fest; datterens bryllup. Det er mye som har frist 1.mars.

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...