fredag 16. september 2011

Fesltig lesing

Da jeg var 7 år oppmuntret moren min meg til å lese min første bok - og det skulle jeg få 10 kroner for husker jeg. Hadde jeg fått 10 kroner for hver bok jeg har lest i årenes løp hadde jeg kanskje hatt et fem eller seks siffret tall på kontoen nå...*SMILE*  Jeg elsker nemlig å lese!

For mange er høsten lesetid. Det er virkelig kos å krype under et pledd med en god bok og en kopp te ved siden av. Mørkt ute og lunt inne.  Mmm. Selv elsker jeg å lese uansett årstid:-)


Denne boken leste jeg forrige uke. Sophie Kinsella er forfatteren bak "shoppoholik"-bøkene for dem som kjenner dem. Selv ble jeg ikke så begeistret over den serien, men denne boken "Nå spøker du...?" var virkelig morsom. Den handler om Lara som ikke helt får til hverken karriære eller kjærlighetslivet. Så dør den 105-år gamle tanten som ingen i familien har hatt noe forhold til.  Under begravelsen viser den gamle tanten  seg (som en frekk og plagsom 23 åring med spesielle meninger og ønsker) for Lara og får henne til å stoppe begravelsen  for å finne tantens smykke... Høres kanskje innviklet ut og mange forvikliger blir det også etterhvert. Les og le deg skakk!

Ha forøvrig en strålende helg alle sammen!

Klem fra Berit

PS. Tusen takk for all oppmuntring i forrige innlegg! Saken ble anmeldt, men dessverre blir jo ofte slike forhold henlagt av mangel på bevis. MEN vi har fått vasket bort malingen takket være noen som kom på døra vår med methanol. Den fjernet malingen uten å skade billakken:-D

2 kommentarer:

  1. Jaaa,enig en god bok under pleddet og varm te...høstkos:))men også jeg leser til alle årstider,fin måte å koble av på..
    Bra at bilene ble "berget":))
    God helg:)

    SvarSlett
  2. Kos deg masse under teppet ♥♥
    Såg ikke ditt forrige innlegg før nå ???
    Det var utrolig trasig !!!!Føler virkelig med dere ♥
    Må du ha en fin helg :)

    Blessings from Bente ♥

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...