lørdag 30. januar 2016

Stuedrømmer...

Jeg sier det igjen, Pinterest er et supert hjelpemiddel for å få ideer til
alle slags  prosjekter!


neutrals with pops of blue, adore this crisp and fresh space:


Nå har jeg laget en hel mappe med inspirerende stuebilder.
Siden det ikke er så mye framgang med oppussingen kan jeg like gjerne dele litt 
av mine drømmer med dere her. Kanskje det blir noe lignende her en gang?


Airy, light and cozy living room:


Jeg har fryktelig lyst på en slik engelsk peis.
Synes det ser skikkelig stilig ut, men varmer vel ikke nok her til lands vil jeg tro...


Love these vignettes!!! Not crazy about all the white, but love the concept. I need a pop of color!:


Jeg får heller prøve å gjenskape stilen med et konsollbord, lykter og speil!


shabby chic living room | Heart Shabby Chic: Shabby White Light Living Rooms:



Mange valg å ta. Farge på veggene, type gulv og møbler.
Og selv om budsjettet er begrenset kan det vel likevel bli bra.



Hampton style living room. It's all about mix of texture:


Gode ideer er til for å kopieres, derfor søker jeg ivrig på Pinterest.
Gjenbruk, Finn og Ikea blir vel viktige stikkord når jeg kommer så langt som til innredingen.


Ha en FIN lørdag!




1 kommentar:

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...