torsdag 4. juni 2015

Feiring

Det er veldig hyggelig å feire og bli feiret! 




Denne uka fylte jeg 40 år og vi hadde en koselig dag her hjemme. 
Til helga skal dagen feires med tur til Botanisk hage som vi alltid pleier
 å gjøre i forbindelse med min bursdag. 




I år var det ekstra hyggelig å dekke middagsbordet!
For et par måneder siden var jeg så heldig å få tak i middagstallerkner 
til mitt Figgjo servise. De er ikke helt de samme, har rillet kant,
 men passer ellers helt perfekt! 




Fra familien fikk jeg penger, gavekort og blomster på døren. 
Til meg selv hadde jeg kjøpt Claus Dalbys bok Romantiske Haver. 
Og av mine kjære kolleger på legevakta fikk jeg et epletre til å plante i hagen!




Nå har jeg nesten en hel uke fri og det skal nytes. 
Sola skinner og jeg håper vi nå ser begynnelsen på sommeren :-)

Takk for at du kikket innom - ønsker deg en kjempefin dag!




4 kommentarer:

  1. Så herlig! Gratulerer så mye og lykke til i Botanisk hage :-)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med rundt tall,stor stas!!!
    Kaken så herlig ut:)
    Håper på noen solskinnsdager fremover nå:)
    Klem Caroline

    SvarSlett
  3. Gratulerer med stor dag, det serviset er så fint, vi har kaffekppene, arvet etter min manns farmor
    Mange fine hafetips i bloggen din :)
    Ha en fin uke i Hagen!
    Jorunn

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med dagen på etterskudd!! Det var en stilig, nydelig oppdekning!! Så flink du er!!

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...