fredag 20. mars 2015

Påskeklart ute

Med bare en uke igjen til påskeferien starter er det tid for å pynte litt til påske utendørs.




Narcissene skinner gult i regnværet.





 Hvert år henger vi opp egg i trærne. 
Litt farger er stas mens vi venter på gåsunger, løvsprett...og sola!




Jeg har handlet inn litt blomster også. 
Klarer aldri å dy meg når de første stemorene kommer i  butikken. 
Og med en 10 pk til 29 kr er det da heller ingen grunn til å vente *SMILE*


Ha en riktig fin helg og takk for at du tittet innom!


4 kommentarer:

  1. Hei
    Det er så koselig å pynte til høytider. Vi trenger litt gult og sterke farger nå, etter en vinter.
    Ønsker deg en fin helg.

    Klem Vivi

    SvarSlett
  2. Åhhh, så koselig å pynte ute=) Det skal jeg handle inn til i morgen=) God helg til dere=) Vibeke

    SvarSlett
  3. Å,nå fikk jeg lyst til å løpe til blomsterbutikken å kjøpe Stemorblomster! :) God helg :)

    SvarSlett
  4. Så nydelige bilder du viser oss!
    Ja,med så billige stemor og løkplanter i salg,kan man ikke annet enn å kjøpe et lass;)
    Ønsker deg en fin ny uke!
    Klem Caroline

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...