onsdag 24. juli 2013

Godbiter

I tillegg til bading, sightseeing, shopping, familiesamvær og mye god mat 
fikk jeg også med meg et par markeder da vi var på ferie.
Her skal dere få se noen godbiter jeg fikk med meg hjem.
 
 
 
 

 
Høyt på ønskelisten sto en emaljekjele eller kopp. Og jeg slo til med det samme
 da jeg fant denne lyseblå! Med en pris til 2 euro var det ikke grunn til å prute...
 
 
 
 
 
 
 
Den gamle vekta og kjøkkenuret kunne jeg heller ikke stå imot.
 
 
 
 
 
 
Koselige detaljer til kjøkkenet!
 
 

6 kommentarer:

  1. Likte godt den emaljemuggen.
    Passet kjempegodt inn på ditt kjøkken.
    Ønsker deg en herlig dag :)

    SvarSlett
  2. hallöle ,,,,, danke für deine ANTWORT..... jetzt versteh i warum du so gut DEUTSCH kannst.... jetzt zu deine SCHÄTZCHEN,.....de alte KÜCHENWAAGE gfallt ma volle guat,,,,hab letztens a gaaaaanz a alte waage vo mein PAPA bekommen,,,, do hob i mi a volle gfreit.... so dann lass i da nan liabn GRUAß do.... BUSSAL aus TIROL

    SvarSlett
  3. Flotte funn du har gjort ;-) Morsomt å komme med hjem med sånne godbiter.

    Ha en herlig sommerkveld!

    SvarSlett
  4. Så masse fint du har fått tak i,gøy å få tak i kjekke ting å ta med seg heim❤
    Ønsker deg fine sommerdager!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Oj,så fint det var :)) Kjekt med slike kupp
    Håååper foten din er bedre ♥
    Så kjekt du la igjen spor på bloggen min ♥ Potterosen min stortrives allerede i beddet :))

    Gode tanker til deg Berit ♥

    Klem Bentemor

    SvarSlett
  6. Så nydelige funn! Dette var flott, skjønner godt at du var fornøyd.

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...