søndag 17. juni 2012

Vinnerlykke

Den siste uken har jeg vært heldig og mottatt to gevinster 
som jeg har vunnet i blogglotterier i det siste!


Først kom en kjempefin vimpelrekke fra Jannes Kreative Verden. Nostalgisk og søt er den!


Og i går kom noen hotte solbriller jeg vant hos Myke Minutter. Jeg kunne selv velge ut designsolbriller hos Lensway.no og valget falt på disse fra Dolche & Garbana. Når jeg skal ha nye briller eller solbriller må jeg prøve ørten par for å finne noe som passer min ansiktform. Lensway har et program hvor du kan prøve brillene online, selv om jeg ikke lastet inn eget portrettbilde fant jeg noen som passet perfekt!


Litt vinnerfølelse fikk jeg også da vi etter en tur på Blaafarveværket i formidag kjørte forbi et garasjesalg hvor jeg fant en søt fløtemugge og sukkerskål fra Figgjo og noen fine duker til en billig penge! Slikt blir man jo alltid glad for!


Men de beste gledene er når storebror fortsatt vil leie mamman sin i handa når vi går tur
og lillemor plukker blomster og sier hun er veldig, VELDIG, V-E-L-D-I-G glad i meg!

Hvordan har din helg vært? Har du opplevd noe som har gjort deg ekstra glad?
This week I received two gifts won in Give-aways recently! 
I aslo found some more old porcelan I'm collecting, 
but best of all is having loving children!

6 kommentarer:

  1. Gratulerer med gavene. Er så gøy å vinne. Solbrillene er jo helt perfekte :)
    Lykke også å gjøre kupp på garasjesalg, loppiser....

    Jeg har kost meg med barnebarn i helga, og det er livets dessert :)

    God søndagsklem.

    SvarSlett
  2. Grattis med gevinster!
    Nydelige sukkerskål og fløtemugge!!! Heldig du er:)
    Her har vi hatt regn hele helga...så det har blitt kos foran
    symaskinen:))
    Ønsker deg en fin kveld og god ny uke!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Hei søte vennen :9

    Så flotte gevinster! Det er såå moro å vinne :) Kjempefn vimpelrekke - det er så fint :) Og så lekre solbriller - nå kan sommersola bare komme og skinne :)

    Og hva er vel bedre enn å holde i ei lita hånd, og få høre så gode ord :) Det er hverdagslykke det :)

    Vi har kost oss på bursdag i helga - kjempekoselig å være sammen med familie og bare le og slappe av :)

    Ha en fin kveld, vennen :)
    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med gevinst. Det er kjempe gøy å vinne! Du kledde virkelig solbrillene - stilig dame!

    Her har vi gravd i hagen og fått vekk et stort tre. Kjennes på kroppen av jeg har vært i "arbeid" i dag!

    Ønsker deg en fin ny uke! Klem

    SvarSlett
  5. Så moro med gavedryss! Denne helgen har jeg vært alene en hel del, og det har vært veldig deilig. I går fikk jeg til og med en time på terrassen før det ble for kaldt og regnet kom. Det har regnet MYE denne helga. Men blomstene setter sikkert pris på det. Ønsker deg en riktig god uke!

    SvarSlett
  6. Gratulerer med flotte premier! :)
    Nydelige vimpler og stilige solbriller, som passet godt til deg! ;)
    Fløtemuggesettet var veldig søtt, og det var den rosa blomsterpiken også. :))
    Ønsker også deg en fin uke!
    Tusen takk for hyggelig besøk i min blogg. :)

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...